Hejsa. Hvis man gerne vil overvåge sine keywords, er det så i strid med googles retningslinjer? |
Hej Tim,
Jeg kan desværre ikke svare dig på det. Men selvom det er, hvordan skal de nogensinde så finde ud af det?
Hej Tim, Jeg kan desværre ikke svare dig på det. Men selvom det er, hvordan skal de nogensinde så finde ud af det? |
Den samme IP der bruger webmaster tools og analytics for en hjemmeside checker de samme keywords om og om igen, det er sådan den mest åbenlyse mulighed jeg ser. Derudover kunne det være hvis man havde svaret på nogen spørgsmål herinde omkring det. Jeg er snart blevet lidt paranoid omkring at skrive på forumet her med SEO relateret sager. :) Tænk hvis man kom til at skrive noget som gik udover google retningslinjer, så lyder det jo til at man får nogen øretæver af den anden verden af google ;) |
Hmm ja okay :-) Det skal jeg ikke kunne sige, men følger da gerne lige med. Desuden hvis nogle har et godt gratis program til keyword ranking til Mac, så lytter jeg også gerne :-) |
Mener du til at overvaage rankings paa forskellige Keywords? I saa fald er der en lang räkke extensions og apps til de forskellige browsere. Synes selv at SEO SERP Workbench til Chrome er udemärket. Ellers mener jeg at SEObook har lavet et rigitg godt firefox plugin til formaalet. Dannie |
Nej det er det ikke. Hvis du laver afsindigt mange forespørgsler fra samme IP via en software, kan du blive sendt til afkøling - men det er også det. |