Christopher @
"Søgemaskinerne bryder sig generelt ikke om, at man forsøger kunstigt at komme til at ranke bedre i søgemaskinerne, end det ellers var meningen. Dette gælder også i forhold til links. Måske endda i særlig grad i forhold til links." - SEO 2.0 af Mikkel deMib Svendsen
Det her er hverken white hat eller black hat seo - det er grey hat, og det er nu og engang dér, at resultaterne opnås. Det link, du har i din signatur, er også der for linkbuilding. Det bryder Google sig heller ikke om. Ej heller bryder de sig om mine links. Fælles for mine sider og din side er dog, at de rent faktisk tilbyder værdi til brugeren. Det gør de blogs her også, da de er velskrevne og visuelt fine at se på (se urinsyre.dk, hvor et billede på forsiden dog mangler) - så er det harsh at kategorisere dem som ødelæggende splogs.
Hvis du reelt vil opbygge din side om mobilt internet helt uden at bruge de lidt dodgy midler (som du allerede er begyndt på), skal du være velkommen. Mit bud er, at det bare vil tage lidt længere tid - om det er et problem for dig, kan jeg næppe tage stilling til. 
Som en sidenote: Shopeksperten.dk er ikke Dans kunde. Dan skulle bruge et eksempel på hans evner, og jeg foreslog en denne mulighed . Shopeksperten.dk har hverken bedt om eller betalt for den omtalte blog (og kommer ej heller til det).