Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud: All inclusive blogs m/ velskreven tekst for linkbuilding

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 14:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian,

Det må du undskylde.

I forhold til hans kunder, så er det ikke godt. At skabe blogs/sider, men kun formålet til linkbuilding synes google ikke om, da det tit kun har det formål. Nu skriver han har tilbyder sådan noget, og viser reference som http://kviklaan.wordpress.com/, hvis google kigger med her, så kan det ske at det vil skade hans kunde shopeksperten.dk.

http://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2010/09/23/kunsten-at-r-248-ve-en-bank.aspx

Stof til eftertanke!

Ps. ikke for at ødelægge din tråd eller din forretning, men det var min grund til at jeg ikke ville have lavet arbejde af dig, da jeg læste tråde.

Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:20

Christopher @

"Søgemaskinerne bryder sig generelt ikke om, at man forsøger kunstigt at komme til at ranke bedre i søgemaskinerne, end det ellers var meningen. Dette gælder også i forhold til links. Måske endda i særlig grad i forhold til links." - SEO 2.0 af Mikkel deMib Svendsen

Det her er hverken white hat eller black hat seo - det er grey hat, og det er nu og engang dér, at resultaterne opnås. Det link, du har i din signatur, er også der for linkbuilding. Det bryder Google sig heller ikke om. Ej heller bryder de sig om mine links. Fælles for mine sider og din side er dog, at de rent faktisk tilbyder værdi til brugeren. Det gør de blogs her også, da de er velskrevne og visuelt fine at se på (se urinsyre.dk, hvor et billede på forsiden dog mangler) - så er det harsh at kategorisere dem som ødelæggende splogs.

Hvis du reelt vil opbygge din side om mobilt internet helt uden at bruge de lidt dodgy midler (som du allerede er begyndt på), skal du være velkommen. Mit bud er, at det bare vil tage lidt længere tid - om det er et problem for dig, kan jeg næppe tage stilling til. Skype-Smile

Som en sidenote: Shopeksperten.dk er ikke Dans kunde. Dan skulle bruge et eksempel på hans evner, og jeg foreslog en denne mulighed . Shopeksperten.dk har hverken bedt om eller betalt for den omtalte blog (og kommer ej heller til det). 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 20:00

Halfdan:

Det er effektivt, og alle bruger det, man kan ikke få gode resultater uden at bryde reglerne. Men at oplyse google om det i et forum, og henvise til "gerningsstedet", er jo dumt?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:28

Christopher Roelann:

Halfdan:

Det er effektivt, og alle bruger det, man kan ikke få gode resultater uden at bryde reglerne. Men at oplyse google om det i et forum, og henvise til "gerningsstedet", er jo dumt?

Glem det, de er så kloge så de kan undvære hovederne. Du har i sagens natur ret, derfor mine 5 stjerner, en bankrøver tager også først huen umiddelbart før han går ind i banken, han sidder ikke og fortæller om det i s-toget i myldretiden og med påmonteret elefanthue

Ai, det er ligefør jeg håber at pandaen bliver udrullet for alvor, så er der nogle unge knægte herinde der mister deres lommepenge indtægter ;-)

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 20:47

Henrik Nielsen:

Ai, det er ligefør jeg håber at pandaen bliver udrullet for alvor, så er der nogle unge knægte herinde der mister deres lommepenge indtægter ;-)

Ja det kunne du godt li hva? At ihærdige og initiativrige unge skal ned med nakken.

Dine aktiviteter har sikkert altid været i 100 % overensstemmelse med Googles regler.

Du reklamerer for dit linksite i din signatur, så din kommentar finder jeg mildest talt upassende. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Henrik Nielsen:

Jeg håber også, at nutidens forfærdelige ungdom skal lide en langsom død. Jeg synes også - ligesom dig - at det er forfærdeligt, at nogen unge trodser finanskrisen, og finder alternative jobs på internettet. Ligesom dig mener jeg, at unge hører til i Netto, og ikke bør lave noget som helst andet. Jeg ser dem også hellere på kontanthjælp end igang med at skabe eget firma og momsindtægter for staten. Nutidens ungdom er - som vi kan se på Amino - en forfærdelig genstand som burde blive ved deres last!

Det var da en usædvanligt usympatisk holdning - fra en mand, der som Maelstrom påpeger, selv roder med ubrugelige linkkataloger, som ikke er velset af Google. (Og lad nu være med at forsvare det her, for tråden handler om Dans ydelser, på trods af den konstante tendering til off-topic.)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)