Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Dankort nok

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Ewire havde jeg glemt, det er også en ret god løsning som jeg brugte inden PayPal. Årsagen til jeg skiftede er at PayPal hænger godt sammen med det billingsystem jeg benytter så betalingerne bliver matchet med fakturaer med det samme, så et det kun bankoverførslerne jeg skal håndtere manuelt.

Moneybroksers kender jeg ikke, men fungerer det ligesom de andre?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04

Det er en internet shop (dandomain) og har i dag en aftale med kun dankort betaling (pbs/nets) samt tilbyder bankoverførelse som bruges af de der ikke har dankort pt.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:40

Jeg anbefaler klart PBS frem for Paypal til kreditkort ( trods de 3.500,- i opstart )

Med blot en rimelig omsætning i shoppen har du snart tjent opstartsgebyret hos PBS ind, da Paypal har meget høje transaktionsgebyrer.

Jeg kan godt huske istarten, da jeg også selv overvejede den internationale aftale( havde også kun dankort) - og synes det var lidt dyrt - Det gebyr var tjent ind iløbet af den første måned på meromsætning. Så kom bare igang Smile

Der er iøvrigt mange tråde omkring gebyrer mv. ved betalingskort her, så du kan søge oppe i højre hjørne for mere info.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)