flere billeder hvad er lavet ,det er jo noget der håndlaves så vis hvad du kan , evt sæt oveni video på siden cvr nummer god ide det skaber troværdig og tror også flere folk vil henvende sig vis der er telefon nummer på siden. |
På vej gennem junglen med min nye hjemmeside...
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mange hilsner Pia |
Hej Pia. |
Find den gamer mus der passer til dine behov.
Kære alle Jeg tror efterhånden at jeg har samlet så meget info sammen så jeg kan bruge weekende på at rette til og kigge igennem - tak til alle foreløbig... Pia quistdesign.dk |
Kære alle Nu har jeg lavet en række ændringer bl.a. gjort produkterne mere synlige - mit næste skridt var webshop delen - men jeg er stadig lidt usikker på om paypall er det rigtige. Til gengæld går det fint med søgeoptimeringen - prøv fx at søge efter armbånd glasperler i google - første side... Mange hilsner Pia |
Er du logget ud af google og slettet alle de ting man nu skal slette? For jeg kan ikke finde dig på de første 2-3 sider. Mht. shoppen/siden så går det virkelig den rigtige vej. Mvh |
Hej Kristian Jeg har nok lidt at lære - jeg har lige slettet cookies m.m. - og kan se at armbånd perler - kommer ind på side 4... Jeg prøvede lige med armbånd rosa glasperler i en tom firefox - nr. 1 - så et eller andet sted er jeg på vej.... Jeg har også her lidt at lære - tak fordi du gjorde opmærksom på det. Hilsen Pia |