Kære alle, For et stykke tid siden måtte det bare ske - jeg var løbet sur i forretningernes udvalg af lidt mere specielle armbånd til piger og jeg besluttede at starte for mig selv - først som hobby - men jeg har intentioner om at blive ved et godt stykke tid endnu. Så langt så godt. Og naturligvis måtte der en hjemmeside til - Bricksite blev valgt og indtil videre har de ikke skuffet. Ideen er simpel - du køber hvad du skal bruge og abonnerer ikke på det. Jeg er kommet dertil hvor de næste skridt skal tages - der skal en webshop på, betalingsmodul og der skal ske noget søgeoptimering - og sikkert en lang række ting jeg ikke har styr på endnu. Blandt andet det at få andre til at linke til siden og måske også et samarbejde med nogen der kan komplementere mine armbånd. Så - mine første ønsker går på om nogen har tid til at surfe forbi siden og give mig deres umiddelbare kommentarer. quistdesign.dk Her i huset ved vi noget om produktfoto og fotografering i det hele taget, networking omkring motorsport og markedssegmentering i ikke-ehandels situationer og ide-udvikling. På forhånd tak, Pia |
Jeg har kun to kommentarer:
1: Jeg synes der er meget langt ind til dine varer. Den eneste grund til at jeg fandt dem var, at jeg vidste de skulle være der :o)
2: Du skal nok ændre lidt på dine urls og sidetitler
Og så er jeg sikker på at der er mange, der har en masse brugbart feedback om et øjeblik