Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På vej gennem junglen med min nye hjemmeside...

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Quist
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

For et stykke tid siden måtte det bare ske - jeg var løbet sur i forretningernes udvalg af lidt mere specielle armbånd til piger og jeg besluttede at starte for mig selv - først som hobby - men jeg har intentioner om at blive ved et godt stykke tid endnu.

Så langt så godt.

Og naturligvis måtte der en hjemmeside til - Bricksite blev valgt og indtil videre har de ikke skuffet. Ideen er simpel - du køber hvad du skal bruge og abonnerer ikke på det.

Jeg er kommet dertil hvor de næste skridt skal tages - der skal en webshop på, betalingsmodul og der skal ske noget søgeoptimering - og sikkert en lang række ting jeg ikke har styr på endnu. Blandt andet det at få andre til at linke til siden og måske også et samarbejde med nogen der kan komplementere mine armbånd.

Så - mine første ønsker går på om nogen har tid til at surfe forbi siden og give mig deres umiddelbare kommentarer.

quistdesign.dk

Her i huset ved vi noget om produktfoto og fotografering i det hele taget, networking omkring motorsport og markedssegmentering i ikke-ehandels situationer og ide-udvikling.

På forhånd tak,

Pia

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:48

Jeg har kun to kommentarer:

1: Jeg synes der er meget langt ind til dine varer. Den eneste grund til at jeg fandt dem var, at jeg vidste de skulle være der :o)
2: Du skal nok ændre lidt på dine urls og sidetitler

Og så er jeg sikker på at der er mange, der har en masse brugbart feedback om et øjeblik Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Quist
Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 22:57

Tak for det - det er lige præcis den slags kommentarer jeg har brug for....

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 23:11

Jeg syntes designet af smykkerne er smukke og umiddelbart et smykke jeg kunne tænke mig at købe til min kæreste. Jeg har noteret siden og det skulle ikke undre mig om, der ikke vare flere jeg kendte ( Piger primært ;) ), som ville kunne lide de smykker.

Flot site 

Held og lykke

Kristian Lim Andersen

Fra Quist
Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 23:13

Også tak for det - hvad tænker du om den manglende webshop del?

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 23:22

Jeg tænker at, det er acceptabel måde at få gennemført handlen på som det er pt.

Jeg ville mene at det måske kan skræmme folk, da det ikke virker så sikkert / troværdigt. 

Men hvis du har tanker omkring at få tilføget webshop på siden, ville det være en god mulighed for at øge troværdighed og sikkerhed. Det er primært det kunderne ser på inden de ser på varen, ville jeg mene. 

Kristian Lim Andersen

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 06:15

Hej Pia

Det er en fin side du har fået anskaffet dig igennem Bricksite.

Det første jeg lagde mærke til da jeg skulle finde dine produkter, var når jeg gik ind under armbånd, skulle jeg trykke på armbånd igen i venstre side, hvilket virkede for mig meget ulogisk. Her bør jeg tages ind på armbånd med det samme, i stedet for at skrive "Se mine armbånd i menuen til venstre".
Når man så har gået ind på siden for armbånd, kommer der de forskellige kategorier op. Men der mangler altså nogle billeder. Snakker om dette:

Husk at billeder virkelig kan forøge brugervenligheden og følelsen af at dit indhold er tilgængeligt. Et billede siger oftest meget mere end tekst, sådan er det.

Når man så er inde på en bestemt kategori, kan jeg ikke komme hen på nogle af de andre, uden at trykke tilbage. Her bør du smide nogle links ind, så det er nemt at hoppe rundt på de forskellige typer armbånd. Der kunne du med fordel udskifte venstre menubar med disse kategorier/typer armbånd i stedet. Har markeret området herunder:

Under "Quist Design" mangler du nogle referencer, og igen billeder på hvad det er for noget. jeg lagde også hurtigt mærke til at teksten er lidt forvirrende, eller s er det måske bare mig. Men har markeret igen her nedenfor, hvor jeg synes der er et underligt spring, hvor du skal til at fortælle om netop quist design.

Få evt. en god tekstforfatter til at kigge på det. Her kan jeg klart anbefale TT Tekstforfatter.

Du mangler en beskrivelse i footeren. Her kunne det være rart og bestemt også pålideligt med en adresse og nogle kontaktinformationer evt.

Afslutningsvis vil jeg råde dig til at få lavet en "Om os" eller bare "Om" side. Det skaber igen en stor pålidelighed for kunderne, og sæt endelig et billede ind af dig selv på denne "om" side. :)

Håber du kunne bruge min mening og hjælp til noget.

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Fra Quist
Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 06:17
Jeg tror jeg giver mig i kast med webshop som det første - tak igen.
Pia
Fra Quist
Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 06:19
Hej Jonas
Jeg havde ikke lige set dit indlæg - mange fine kommentarer - det vil jeg nærstudere inden jeg gør mere - mange tak.
Pia
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 06:25

Det var så lidt. Du sige bare til hvis du har brug for hjælp til noget af det. :)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)