Hejsa
Men der er ifølge Danmarks Statistik 2.584.479 husstande i landet. Hvis de bruger 1 post hver anden måned, så bruges der i privaten ca. 15 millioner støvsuger poser om året. Hvis avancen på en pose er 4 kroner, så snakker vi 60 millioner om året. Hvis jeg kan få en lille bid af det beløb, så er jeg glad 
Det var godt nok en optimistisk udregning hehe
Jeg sælger støvsugere i mit fuldtidsarbejde i en større hvidevarerkæde og dermed også en del poser..
Nogle kunder køber en pakke poser pr mdr og andre en pakke pr år. Der er meget forskel.
Kunne se at der var en der skrev at du skulle kontakte producenterne feks Miele og Nilfisk. Den kommer nok ikke til at lykkes, da de begge har stor fokus på at minimere handel på nettet.
Når det er sagt, tror jeg også du skal regne på fragt og lageromkostningerne. I butikken sælger vi en pk Swirl til 74 kr og avancen kan jeg selvfølgelig ikke komme ind på. Men med de fragt priser der er i det danske land hvor det koster omkring 49,- for at sende en pakke med post dk, skal der sælges en del pakker af gangen før det løber rundt. Der til skal siges at vi har en ca 35-40 forskellige pakker hængende, og det er ikke altid nok. Så der skal også noget af et lager til før du kan få de "gode" indkøbspriser. Vi køber tit 100 pakker til lager af gangen. Dog vil det kunne lade sig gøre hvis du kan finde en der gå med på drop shipping, men igen ser jeg fragten som et problem :-(
Dette var ikke for at skyde din ide i sænk, men det er et svært marked.
Du er velkommen til at smide mig en pm, hvis du vil vide mere.