Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af støvsugerposer online

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Idé mageren:

Hej Alle sammen,

Tror i at der er salg i støvsuger poser online??

Mange hilsner

Peter

Det vil jeg tro der er jo en del der gør i det eks: www.stovsugerposer.dk

/Søren

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:57

Idé mageren:
Jeg ringer til Aurora Group i morgen

Du kan se deres udvalg uden at være logget ind, men priserne skal du dog have login for at se. Det ser dog ud til at de er forholdsvis fornuftige, men jeg kender heller ikke den normale indkøbspris på støvsugerposer Big Smile

Jeg synes altid det er et helvede når jeg skal ud og købe støvsugerposer, for de ligner alle sammen hinanden, men det har jeg fundet ud af at de alligevel ikke gør, når man forsøger at mase en forkert pose ned i støvsugeren. Så jeg tror min næste støvsuger bliver en Dyson :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:00

Nu er jeg så heldig ikke at være begrænset af en købt webshop hos en udbyder. Så jeg koder en "Find pose" funktion, og så en anden lille lækker feature, som gør at folk vil elske det.

Og så har folk et problem mindre her i hverdagen Big Smile

Tilmeldt 7. Jun 11
Skrevet kl. 23:03

Ohh er der noget med at Nets har lavet et eller andet sindsygt gebyr, for at en webshop kan modtage Dankort? Der er noget i en afkrog af min hjerne der siger mig at de har gjort det ret besværligt at starte en webshop i dag.

Tager jeg fejl her?

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 23:07
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:08

Ja, de vil gerne have "lidt for ulejligheden" :o)

Du kan se priserne her

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 7. Jun 11
Skrevet kl. 23:10

Crap! Det bliver de der moneybrokers eller Paypal Big Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes du skal regne på din ide.

Avance, fragt, prismodeller, lager, opstart- samt løbende omkostninger o.s.v.

Tilmeldt 7. Jun 11
Skrevet kl. 23:35

Hej Casper,

Webshoppen koster ikke noget. Jeg skal blot have indkøbspriserne på poserne i morgen. Finde ud af hvad de kan sælges for, og så regne baglæns, så jeg kan finde avancen. Så er det blot et spørgsmål om mængden af poser der kan sælges.

Men der er ifølge Danmarks Statistik 2.584.479 husstande i landet. Hvis de bruger 1 post hver anden måned, så bruges der i privaten ca. 15 millioner støvsuger poser om året. Hvis avancen på en pose er 4 kroner, så snakker vi 60 millioner om året. Hvis jeg kan få en lille bid af det beløb, så er jeg glad Big Smile

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 00:13

Hejsa

Idé mageren:

Men der er ifølge Danmarks Statistik 2.584.479 husstande i landet. Hvis de bruger 1 post hver anden måned, så bruges der i privaten ca. 15 millioner støvsuger poser om året. Hvis avancen på en pose er 4 kroner, så snakker vi 60 millioner om året. Hvis jeg kan få en lille bid af det beløb, så er jeg glad Big Smile

Det var godt nok en optimistisk udregning hehe

Jeg sælger støvsugere i mit fuldtidsarbejde i en større hvidevarerkæde og dermed også en del poser..

Nogle kunder køber en pakke poser pr mdr og andre  en pakke pr år. Der er meget forskel.

Kunne se at der var en der skrev at du skulle kontakte producenterne feks Miele og Nilfisk. Den kommer nok ikke til at lykkes, da de begge har stor fokus på at minimere handel på nettet.

Når det er sagt, tror jeg også du skal regne på fragt og lageromkostningerne. I butikken sælger vi en pk Swirl til 74 kr og avancen kan jeg selvfølgelig ikke komme ind på. Men med de fragt priser der er i det danske land hvor det koster omkring 49,- for at sende en pakke med post dk, skal der sælges en del pakker af gangen før det løber rundt. Der til skal siges at vi har en ca 35-40 forskellige pakker hængende, og det er ikke altid nok. Så der skal også noget af et lager til før du kan få de "gode" indkøbspriser. Vi køber tit 100 pakker til lager af gangen. Dog vil det kunne lade sig gøre hvis du kan finde en der gå med på drop shipping, men igen ser jeg fragten som et problem :-(

Dette var ikke for at skyde din ide i sænk, men det er et svært marked.

Du er velkommen til at smide mig en pm, hvis du vil vide mere.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)