Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et nyt parti, vil du være med?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en rigtig god idé!

Hvis du kan få et godt partiprogram, der tiltaler danskere med udlandsk baggrund ser jeg store muligheder for at få mandater i folketinget. Danmark trænger til nye partier, da de eksisterende jo ikke er troværdige. Og specielt på udlændingeområdet halter Danmark jo gevaldigt efter andre europæiske lande.

Det kræver et større arbejde, men når programmet er sat, kan du jo starte med en facebook-gruppe og se hvad der sker.

Held og lykke med projektet!

mvh

klaus

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:28

du kan jo starte med at fortælle os hvad der er på dagsordnen???

hvilke mærkesager har i osv osv så kommer stemmerne efterfølgene

og ikke omvendt, vi er jo ikke et eller andet østeuropæisk bananrepublik hvor tingene gøres omvendt

stem på mig og få af vide BAGEFTER hvad vi står for den holder jo ikke

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Min sekræter er ved at udarbejde en udkast til parti program, evt mål, værdier, mission...

ang, facebook gruppe- hvad er bedst i like siden eller at man godkender alle som venner?

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:34

i like for der er ingen brgrænsning på som der er med den anden og er på 5000 personer

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:51

parterapeuten:

Nationalistisk folkeparti hedder det nye parti der stiller op til valget. De vil prøve at smide alle ikke danskere ud af Danmark. Det bliver interessant hvis deres ord kommer igennem, så forbliver der kun 500.000 mennesker i dk, som har en ren dansk blod....

Det der er forhåbentligt en forsinket Aprilsnar? Ingen mennesker kan ytre noget så biiiiiiiiiiiiip forhåbentligt?

Ellers vil jeg gerne høre diffinationen på en dansker? Er det, når man kan dokumentere, at ens familie 100 generationer tilbage har været vikinger? Eller skal man kunne fremvise stentavler + økser/andet sten våben fra stenalderen, samt boplads, hvor ens familie boede under istiden?

Og hvor vil dette biiiiiiiiiiiiiiiiiiip parti udvise folk til? Månen eller Mars?
Her er virkelig nogle, som overgår DF i retardo forslag... Jeg er rystet!
Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 02:01

Fashion-Seller:

tror du har misforstået meningen med parterapeutens parti: Hun vil netop IKKE have et nationalistisk parti

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:28

Varion Lavenergi Vinduer:

tror du har misforstået meningen med parterapeutens parti: Hun vil netop IKKE have et nationalistisk parti

Jeg har ik misforstået noget... Jeg stillede spørgsmål til det afsnit over min besvarelse...

Jeg ved godt, at det ik er trådstarters parti eller partiplaner ;D

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 02:51

Fashion-Seller:

parterapeuten:

Nationalistisk folkeparti hedder det nye parti der stiller op til valget. De vil prøve at smide alle ikke danskere ud af Danmark. Det bliver interessant hvis deres ord kommer igennem, så forbliver der kun 500.000 mennesker i dk, som har en ren dansk blod....

Det der er forhåbentligt en forsinket Aprilsnar? Ingen mennesker kan ytre noget så biiiiiiiiiiiiip forhåbentligt?

Ellers vil jeg gerne høre diffinationen på en dansker? Er det, når man kan dokumentere, at ens familie 100 generationer tilbage har været vikinger? Eller skal man kunne fremvise stentavler + økser/andet sten våben fra stenalderen, samt boplads, hvor ens familie boede under istiden?

Og hvor vil dette biiiiiiiiiiiiiiiiiiip parti udvise folk til? Månen eller Mars?

Apropos retardo - dit svar her bidrager ikke rigtig med noget og lader kun til at håne éen: dig.

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 04:17

Det giver mig lidt kvalme. At et land kan have så racistiske holdninger, er helt tåbeligt. 

Jeg er ikke længere stolt over min danske pas, når jeg hører sådant. Jeg er født og opvokset i DK, men min baggrund er kun 25% dansk. Jeg synes godt nok, at vi skal til at være lidt mere venlige. 

Jeg bryder mig heller ikke om, at staten bruger så mange midler på, at tage flygtninge ind, hvor det så til sidst viser sig, at vi ikke kan bruge dem til en skid, andet end at de kan blive førtidspensionister. Min far som kom til DK i 83 eller 84 er uddannet bygningsingeniør fra universitetet i Mashad Iran, og har haft enorm succes med eget firma i Iran. Desværre brød krigen ud, og min far blev træt af militæret, og smuttede til DK. En så klog mand med ingeniør og universitetsuddannelse smider man for hundende. SKAM JER! 

Jeg har det godt her i Kina nu, og jeg fortryder ikke mit valg. Jeg støtter gerne op om et parti som kan hjælpe i sådanne situationer. Mange udlændinge som kommer til DK, viser sig at være uddannet i medicin, kirurgi, ingeniør, FYSIK og andre højere uddannelser. Og vi i DK som får SU for ikke at komme i skole og laller med uddannelse, og der bliver brokket over, at vi ikke tager det seriøst nok. SÅ TAG DA FOR H******E BRUG AF DE UDLÆNDINGE, DER ER LANGT KLOGERE END OS, SOM HAR KNOKLET FOR DERES EKSAMENSBEVIS.

Ja tak til Dansk Internationale Parti. Bare lige et forslag til navn ;)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej Natacha,

det er lige præcis derfor at vi skal oprette et danske udlændinge parti!

rasismen kan vi ikke undgå, den kan sammenlignes med mopning, og det bliver udlændinge der vil få æren, da de er de svage i samfundet(som regel)

vi er allerede begyndt at samle underskrifter

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)