Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på gadget blog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer :)

Jeg har en blog om gadgets jeg ønsker lidt feedback på, design, brugervenlighed osv. I kender trumlen ;)

Udover det kunne jeg godt tænke mig at høre om i har nogle forslag til hvordan man kan lave en indtjening på en sådan side, og her mener jeg ikke bare forslag som "affiliate marketing" eller "ppc marketing", men mere hvad jeg helt lavpraktisk (mere komplicerede forslag modtages selvfølgelig også med kyshånd) kan lave, som f.eks. en top 10 liste over mest solgte gadgets.

Jeg håber i har noget konstruktivt at sige, så jeg kan forbedre min side :)

Mvh

John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 22:13

Kan tilføje at vi er blevet tester for en gadget shop, så der er reviews og gadget konkurrencer på vej snart.

mvh
John Bakken 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:29

banner i toppen lav et logo det er meget mørk intet i

fodnoten kæmpe stykke ingen gør siden mere kedelige lige et eller andet der

øverste det står om jer og nyhedsbrev er lidt svære at se hurtigt lidt mørk skrift på hel mørk baggrund gør svært at læse dette.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 01:09

Hej John

Det virker som en rigtig god blog vil jeg først og fremmest sige! Indlæggene er interessante og man får lyst til at læse.

Mht opsætningen så foretrækker jeg personligt at selve kategorierne er placeret andetsted, og typisk ude som et widget i højre side. Der hvor kategorierne er placeret nu er oftest der, man har sin "forside", "om mig", "kontakt" osv osv.
Det er helt okay at lave noget anderledes og nyt, men det giver noget mere overblik at bruge en sådan opsætning, da tendenserne er således og brugerne er vant til dette.

Omkring det grafiske og visuelle så synes jeg der mangler lidt. Specielt i headeren. Det er en rigtig fin pattern den sorte der er på nu, men som Mikael siger kunne det give meget med et evt. banner, og også et godt logo! Hvis du har brug for hjælp til et logo, så sig lige til, så vil jeg gerne fikse noget hurtigt for dig i photoshop pro bono.

Lav evt. noget mere fyld i footeren også. Det kunne være nogle tweets, kategorier, sitemap-knap, sociale links osv osv.

Men som sagt, er grundlaget for en rigtig god blog om gadgets (hvor konkurrencen/udbudet er stor) til stede, idet at dine indlæg virkelig er gode synes jeg.

Håber du kunne bruge det til noget. :)

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 23:53

Tak for feedbacken indtil videre :)

gadgets

Jonas Goth:
Mht opsætningen så foretrækker jeg personligt at selve kategorierne er placeret andetsted, og typisk ude som et widget i højre side.

Det har jeg også selv tænkt over, men er nået frem til (som du kan se) at begge dele ville være fint, se kategorierne ved siden af 120*240 Adsense blokken. Fortæl mig endelig hvis der er flere derude der har det som Jonas.

Jonas Goth:
Omkring det grafiske og visuelle så synes jeg der mangler lidt. Specielt i headeren.

Jeg er absolut enig, og vil med glæde tage imod dit tilbud om et logo, og hvis du har lyst må du gerne bruge det som reference! :) - Jeg har også muligheden for at indsætte et 468*60 banner i højre side af headeren, men synes det virker lidt for trængt, hvad synes i? (har sat et på nu)

Jonas Goth:
Lav evt. noget mere fyld i footeren også. Det kunne være nogle tweets, kategorier, sitemap-knap, sociale links osv osv.

I footeren har jeg smidt noget mere "fyld" i nu, men synes det ser lidt rodet ud pt. Men skal lige have prøvet nogle forskellige ting af - Nogen forslag?

- Tak for den konstruktive kritik til jer alle, det er rart med andre øjne på tingene (: - Kom gerne med mere, også med hensyn til indtjeningsmuligheder, som jeg beskriver i starten af tråden.

Tjek forresten lige disse møbler ud!

Mvh
John Bakken

Gadget-guiden.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 00:45

John Bakken:

Jonas Goth:
Omkring det grafiske og visuelle så synes jeg der mangler lidt. Specielt i headeren.

Jeg er absolut enig, og vil med glæde tage imod dit tilbud om et logo, og hvis du har lyst må du gerne bruge det som reference! :) - Jeg har også muligheden for at indsætte et 468*60 banner i højre side af headeren, men synes det virker lidt for trængt, hvad synes i? (har sat et på nu)

Jeg kører i øjeblikket (resten af Juni) nogle gode og meget billige tilbud på logoer. Jeg sender dig lige en PM angående dette. Vi kan også finde ud af noget med et banner, der lægges ovenpå det nuværende pattern, hvor der er noget grafisk involveret. Det kan sagtens laves pænt, og giver noget "liv" til hjemmesiden.

John Bakken:

Jonas Goth:

I footeren har jeg smidt noget mere "fyld" i nu, men synes det ser lidt rodet ud pt. Men skal lige have prøvet nogle forskellige ting af - Nogen forslag?

På mit eget site bruger jeg i rækkefølge:

1. Seneste indlæg
  2. Sitemap-knap og Tags nedenunder
  3. Kontaktinformationer og nedenunder sociale links
  4. Kontaktformular

Du kan se det her: JonasGoth.dk

John Bakken:

Virkelig fedt! Elsker når virksomheder som disse har hele deres eksistensgrundlag på innovation og multifunktionalitet.
Nu er det jo gadgets, og synes lige du skal se den her også: (evt. til endnu et nyt indlæg på din blog) :) 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 14:31

Hej igen Jonas, og andre Aminoer derude, og tak for feedbacken :)

Klik her for at komme i Gadget heaven

Jonas Goth:

På mit eget site bruger jeg i rækkefølge:

1. Seneste indlæg
  2. Sitemap-knap og Tags nedenunder
  3. Kontaktinformationer og nedenunder sociale links
  4. Kontaktformular

Jeg må indrømme at jeg faktisk også synes at din footer er lidt rodet? (men det er måske bare mig?)

Jonas Goth:
Virkelig fedt! Elsker når virksomheder som disse har hele deres eksistensgrundlag på innovation og multifunktionalitet.
Nu er det jo gadgets, og synes lige du skal se den her også: (evt. til endnu et nyt indlæg på din blog) :)

Ja, det kunne meget muligt blive til et nyt indlæg, tak for tippet (:

Jonas Goth:
Jeg kører i øjeblikket (resten af Juni) nogle gode og meget billige tilbud på logoer. Jeg sender dig lige en PM angående dette.

Jeg kigger lige på dine referencer osv. og så melder jeg tilbage til dig.

Klik her for at komme i Gadget heaven

Alle andre må også gerne komme med feedback! - Jo mere jo bedre ;)

Med venlig hilsen John Bakken

Fra Odense
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:08

Rent indholdsmæssigt virker det spændende :-)

Men rent grafisk er det lidt kedeligt at se på, og skrifttypen til "gadget-guiden" i toppen er også lidt for normal, find en fed og speciel skrifttype, kræver ikke meget tid :-)

og "nyhedsbrev" og "om" i toppen er meget svært at få øje på, da skriftfarven næsten går i et med baggrunden.

Men alt i alt skal der ikke gøres meget før at det kan blive en rigtig fed side

Mvh. Mathias

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 21:05

MathiiasG:

Rent indholdsmæssigt virker det spændende :-)

Men rent grafisk er det lidt kedeligt at se på, og skrifttypen til "gadget-guiden" i toppen er også lidt for normal, find en fed og speciel skrifttype, kræver ikke meget tid :-)

og "nyhedsbrev" og "om" i toppen er meget svært at få øje på, da skriftfarven næsten går i et med baggrunden.

Men alt i alt skal der ikke gøres meget før at det kan blive en rigtig fed side

Tak for din feedback, Mathias. (:

- Kom gerne med mere folkens :)

Mvh
John Bakken 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)