Jo, jeg kan nemlig også godt lide den nye, men når man selv laver noget, kan man godt synes det er bedre end hvad andre synes :) så det er godt lige at få nogle andre øjne på :)
Det eneste problem jeg selv kan se der skulle være, skulle lige være at det bliver en tand for orange! lidt for meget pang. :) Kan jeg have ret i det?
Jeg synes også, det er den nye side, der virker mest indbydende. Jeg synes, det betyder meget, at der er sat de to bannere ind foroven - meget kundevenligt. Så kan jeg også godt lide, at det fremstår tydeligt i de orange felter over de øverste varer, hvor meget man sparer.
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
Lige hurtigt er det ikke den samme forside bare med lidt postdanmark og kundeserivce?
Sådan da men:
1 - I stedet for kun at have de mest sete produkter (som jeg køre med lige pt.) så er det aktuelle tilbud der vises. Og nu med et skilt på hvor meget man spare.
2 - Lige under indkøbskurven har jeg gjort betalingskortene større (husk det bare er en test, ved godt de er uskarpe)
3 - Footer er gjort mere brugervenlig ved at der er slettet en masse overflødige ting
4 - Mest sete og mest solgte kolonner er tilføjet.
På den oprindelige bliver produkterne bare smidt direkte i hovedet på en. På testsiden er der lige en lille overskrift, og det virker mere struktureret det hele.