Nu har jeg kørt min webshop i et stykke tid. Og det går sådan set fint nok, men det kan jo altid gå bedre.
Jeg vil gerne have konverteringen lidt op, Hvem vil ikke det? ;)
Derfor spørger jeg jer. Tror i denne her konvertere bedre/ser bedre ud: testforside i forhold til min nuværende: e-gear
Jeg ser frem til en masse gode inputs, der plejer at være mange hjælpsomme sjæle her inde! :)
Hvad med at køre en a/b-test af de to forskellige versioner over for ægte brugere og se, hvilken der performer bedst? GoogleWebsite Optimizer er nem at gå til og gratis.
Hvad med at køre en a/b-test af de to forskellige versioner over for ægte brugere og se, hvilken der performer bedst? Google Website Optimizer er nem at gå til og gratis.
Har godt tænkt over det..
Men hvis jeg her inde fik en fornemmelse for at det var meget bedre med den nye, kan jeg jo lige så godt skifte helt, hvis jeg ved den vil konvertere bedre :)
Men hvis jeg her inde fik en fornemmelse for at det var meget bedre med den nye, kan jeg jo lige så godt skifte helt, hvis jeg ved den vil konvertere bedre :)
Problemet med Amino er, at de fleste ikke er dine kunder. Selv om de gerne vil hjælpe dig, er du nødt til at teste din webshop mod din målgruppe. Derfor vil en a/b test med Google Website Optimizer ikke være en dum ide.
Der findes masser af hjælp og guides til hvordan man starter på website optimizer, og jeg vil anbefale at kigge på Googles egne videoer først.
Hvad med at køre en a/b-test af de to forskellige versioner over for ægte brugere og se, hvilken der performer bedst? Google Website Optimizer er nem at gå til og gratis.
Har godt tænkt over det..
Men hvis jeg her inde fik en fornemmelse for at det var meget bedre med den nye, kan jeg jo lige så godt skifte helt, hvis jeg ved den vil konvertere bedre :)
Virkeligheden er klog -- og folks æstetiske fornemmelser er sjældent det, der gi'r de bedste konverteringsrater.
Men en kombination er naturligvis go' for at få en på rette spor. Men basalt set er der jo ingen, der kan sige, om dine brugere reagerer, som Aminos læsere forventer, de vil gøre. Derudover er der ofte meget langt mellem, hvad man siger, man kan li' og, hvad man reagerer (hensigtsmæssigt ud fra et konverteringsperspektiv) på.
Jeg tror jeg vil tage et kig på google website optimizer :)
Man skal jo være åben over for nye ting :)
Klart! Læs evt. Morten Vadkærs "Konverteringskarma". Han har syslet med ab-eksperimenter i mange år og har vist en af de højeste konverteringsrater i DK (på kondomsalg), vist 9,8%, mener jeg.
Hvorfor ligger jeres FB/Twitter/RSS feed under Information? Hvorfor ligner jeres "brands" reklamer?
Hvorfor vil du have en "mest sete". For at vise at dem her kigger folk en masse på, men gider sgu ikke lige købe? Og hvis de så køber kommer de jo i mest populære..
Man bliver ikke "ven" på FB mere, overvej at skrive noget andet - og så når du er i gang, lav skriften en lidt mere lys blå. Er din FB side overhovedet noget værd? skaber den værdi for dig? ellers så drop den. Tilmeld dig Thomas Bigums FB side på FB, hvis du gerne vil i gang med effektiv brug af socialemedia. Her: http://www.facebook.com/thomasbigum?sk=app_220260508000053
Lav evt. overskrifterne i venstre side mere tydelige (lav dem orange eller sorte). Synes der mangler struktur på siden generelt, kan bare ikke sætte ord på hvorfor.
Dette var en masse kritik fra en uprofessionel, som jeg håber du vil tage konstruktivt. ;)
Mvh
David
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.