Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forside. Hvad fungere bedst?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Toke Bohl:
1:Bedre design i højre side kategori  

Kan du give et eksempel på hvad du mener? :) (snakker vi stadig om testbilledet? eller den oprindelige side?)

Toke Bohl:
2: Installere Lightbox så åbner den ikke et nyt vindue når billeder skal vises

tak for tippet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

Mener venstre side :)
Der hvor der bare er nogle links man kan klikke på
måske en fancy boks rundt om eller sådan noget  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Ragnar-Gwyn:

Nu har jeg kørt min webshop i et stykke tid. Og det går sådan set fint nok, men det kan jo altid gå bedre.

Jeg vil gerne have konverteringen lidt op, Hvem vil ikke det? ;)

Derfor spørger jeg jer. Tror i denne her konvertere bedre/ser bedre ud: testforside i forhold til min nuværende: e-gear 

Jeg ser frem til en masse gode inputs, der plejer at være mange hjælpsomme sjæle her inde! :)

Hvad med at køre en a/b-test af de to forskellige versioner over for ægte brugere og se, hvilken der performer bedst? Google Website Optimizer er nem at gå til og gratis.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 20:29

Kasper:
Hvad med at køre en a/b-test af de to forskellige versioner over for ægte brugere og se, hvilken der performer bedst? Google Website Optimizer er nem at gå til og gratis.

Har godt tænkt over det..

Men hvis jeg her inde fik en fornemmelse for at det var meget bedre med den nye, kan jeg jo lige så godt skifte helt, hvis jeg ved den vil konvertere bedre :)

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 20:36

Ragnar-Gwyn:
Men hvis jeg her inde fik en fornemmelse for at det var meget bedre med den nye, kan jeg jo lige så godt skifte helt, hvis jeg ved den vil konvertere bedre :)

Problemet med Amino er, at de fleste ikke er dine kunder. Selv om de gerne vil hjælpe dig, er du nødt til at teste din webshop mod din målgruppe. Derfor vil en a/b test med Google Website Optimizer ikke være en dum ide.

Der findes masser af hjælp og guides til hvordan man starter på website optimizer, og jeg vil anbefale at kigge på Googles egne videoer først.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50

Jeg synes klart at den side med de 2 bannere i toppen giver mere tryghed.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02

Ragnar-Gwyn:

Kasper:

Har godt tænkt over det..

Virkeligheden er klog -- og folks æstetiske fornemmelser er sjældent det, der gi'r de bedste konverteringsrater.

Men en kombination er naturligvis go' for at få en på rette spor. Men basalt set er der jo ingen, der kan sige, om dine brugere reagerer, som Aminos læsere forventer, de vil gøre. Derudover er der ofte meget langt mellem, hvad man siger, man kan li' og, hvad man reagerer (hensigtsmæssigt ud fra et konverteringsperspektiv) på.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 21:03

Jeg tror jeg vil tage et kig på google website optimizer :)

Man skal jo være åben over for nye ting :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04

Ragnar-Gwyn:

Jeg tror jeg vil tage et kig på google website optimizer :)

Man skal jo være åben over for nye ting :)

Klart! Læs evt. Morten Vadkærs "Konverteringskarma". Han har syslet med ab-eksperimenter i mange år og har vist en af de højeste konverteringsrater i DK (på kondomsalg), vist 9,8%, mener jeg. 
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 21:40

Hvorfor ligger jeres FB/Twitter/RSS feed under Information? Hvorfor ligner jeres "brands" reklamer?

Hvorfor vil du have en "mest sete". For at vise at dem her kigger folk en masse på, men gider sgu ikke lige købe? Wink Og hvis de så køber kommer de jo i mest populære..

Man bliver ikke "ven" på FB mere, overvej at skrive noget andet - og så når du er i gang, lav skriften en lidt mere lys blå. Er din FB side overhovedet noget værd? skaber den værdi for dig? ellers så drop den. Tilmeld dig Thomas Bigums FB side på FB, hvis du gerne vil i gang med effektiv brug af socialemedia. Her: http://www.facebook.com/thomasbigum?sk=app_220260508000053 

Lav evt. overskrifterne i venstre side mere tydelige (lav dem orange eller sorte). Synes der mangler struktur på siden generelt, kan bare ikke sætte ord på hvorfor.

Dette var en masse kritik fra en uprofessionel, som jeg håber du vil tage konstruktivt. ;)

Mvh

David

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)