Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dansk grænse kontrol?

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jan

men hvorfor igen alle skal betale for alarm, og tyve fra litauen er pisse ligeglade med alarm, de røver dit græsslå maskine osv.

udlændinge ødelægger f.rks det danske samfund, fordi at, de tager jobs fra danskerne, fordi at de kan arbejde til lavere løn.

De betaler kun 8%i skat, dvs de  bidrage IKKE til fælles økonomi.

De tager deres familie medlemmer der få cpr numre og efter 3 år uden arbejde få dagpenge osv osv

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Signal værdien overfor kriminelle som ønsker at komme til Danamrk "faraffelland" og røve ved mere grænsekontrol er stor.
Så bare på med den grænsekontrol.
Det kan ikke gå hurtigt nok!

Til de andre som er imod grænsekontrollen.
De har nok ikke haft besøg på deres villavej.
SÅ ville de vide at en tyverisikring, alarm INTET hjælper.
De er totalt ligeglade og kolde... Gør deres arbejde færdigt og tager afsted 2-3 minutter efter!

Tolderne afhjælper nogle af af alle de latterlige politiopgaver med at rykke ud, skrive raport uden fangst.
Spild af resurcer.
Glæder mig til tolderne kan fange lidt og den vej igennem tilkalde ordensmagten.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:35

parterapeuten: du skal nok lige formulere dine svar lidt anderledes da det jo ikke er ALLE udlændinge der har snablen nede i statskasssen ;-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:39

Grænsekontrol igen tak, slikbutikken behøver jo ikke være åben i døgndrift, og om det hjælper eller ej skal være usagt, men dem der ikke har rent mel i posen skal dog investere i et godt falsk pas for at kommen ind.

Hjemmerøverier er ikke kun affødt af frie grænser, men også større sikkerhed i banker og butikker, det er sikkert pisse irriterende at guldsmede skyder igen, når man har til hensigt og løbe med alt guldet, så har ejerne den frækhed og skyde. Så jeg tror at lige som i alt andet Business så finder man et marked hvor man har størst chancer for profit. og det går desværre ud over folks private boliger.

Så glem alt om alarmer, og lad være med at skilte med at have for mange skillinger, så klarer man sig nok, for rent statistisk er det en promilles sandsynlighed for at man bliver udsat for hjemmerøveri

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:40
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:44

Jeg synes det er en glimrende ide med øget grænsekontrol.

Vi har jo brug for flere arbejdspladser.

Jeg kan dog ikke lade være at tænke på om det går lige op i sidste ende...

• Vi hyrer 90 ekstra toldere til grænsen.
  • Forsikringsselskaberne fyrer så tilsvarende 90 sagsbehandlere fordi antallet af indbrud falder drastisk.

I så fald er det jo spildte kræfter.

Og EU hold nu Jeres bøtte... vores politikere ved hvad de laver !

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:45

parterapeuten:
udlændinge ødelægger f.rks det danske samfund, fordi at, de tager jobs fra danskerne, fordi at de kan arbejde til lavere løn.

Helt ærligt! Så ville jeg have troet, at du med din egen etniske baggrund ville have haft et mere nuanceret syn på udlændinge og deres muligheder i Danmark.

/Henrik

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:47

Henrik Koudahl:

parterapeuten:

Helt ærligt! Så ville jeg have troet, at du med din egen etniske baggrund ville have haft et mere nuanceret syn på udlændinge og deres muligheder i Danmark.

/Henrik

Har du set hans profil hvor det fremgår at han er provokatør?

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 10:57

Jeg tror EU-politikerne er bange for at der kommer flere lande, som også vil have mere grænsekontrol, og så falder deres kollegiale idéer fra hinanden (Kejserens Nye Klæder).

Anyway.

Lader man sine vinduer og døre stå åbne, så dækker indboforsikringen ikke i tilfælde af tyveri.

Her er det et helt land, der står pivåbent. Det er sgu da mærkeligt.

Fred på Jord.  Mvh. John.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:57

det var nu bedre med lokale politi rundt omkring lige vel hvad kommer de ind , så jeg synes brug de penge bedre , jeg kunne godt tænke mig noget mere lokale politi især ser nogle bliver overfaldet er de jo smadret inden politiet kommer og halv døde, en pige så jeg sidste gang blev tæsket i kokkedal kom sent hjem om natten , hvorfor kommer de ikke bare på maks. 10 minutter og 10 minutter kan også nå at ske noget i forvejen.

jo greb lidt ind sidste gang så noget gik for lang tid politiet kom , med var det ikke bedre med politi over alt mere.

det længste tid jeg har været uden for i liv , var nogle der tømte i lege tøjs butik i Skagen , politiet kørte fra Frederikshavn og det var i turist sæson så der er over 50.000 mennesker men politiet har over 40 km køre tur og de var dansker der lavet dette røveri jeg så de var lukket ind lige vel hvad

så mere nær politi over alt ønsker jeg i stedet for grænse kontrol

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)