Hende - mener du vel..... Ja da - men baseret på hendes indlæg er jeg oprigtig i tvivl om provokatør, troll eller et unuanceret tilgang til virkeligheden er den rigtige benævnelse. Men hold da k...., hvor ville det være let hvis vi alle bare undskyldte alle vores udsagn med at vi ønsker at provokere.... |
Entrepreneur - Jan:Men det er typisk dansk mentalitet efterhånden, den uigennemtænkte følelsesbetonede politiske dagsorden der sættes af dem der kan skræmme de ignorante mest hehe
Ja, det virker som om mere og mere bliver baseret på følelser, end på reelle grundlag.
Nu har jeg Googlet en lille smule, og heldigvis er det heller ikke grebet ud af den blå luft, når der påstås at 99% af alle hjemmerøverier, bliver begået af kriminelle østeuropæere.
Godt nok er dette fra 2009, men iflg. NEC er det en myte at det er sådan det hænger sammen, og iflg. en rapport fra københvans Universitet viser at der blev rejst 375 sigtelser, og af dem var hele 15 mod kriminelle østeuropæere, og yderligere 15 var af ukendt nationalitet, men ikke bosat i Danmark. Lægger man de tal sammen, og bruger den kreative regnemaskine, er det faktisk præcis 99% :o)
Men nu bliver det jo snart en realitet, og så må vi bare følge udviklingen, og det er jeg sikker på at der er mange der vil gøre. Så jeg vil gætte på at "nogen" får et forklaringsproblem, hvis vi ikke ser et kraftigt fald i denne type kriminalitet. Og når det ikke virker, så er vi nød til lige at tage den ét skridt videre: