Er så småt gang med at opstarte flere nye virksomheder, med massere at potentiale. Det hele kommer af succesen af min tidligere virksomhed / ide som nu er solgt. De kommende virksomheder kommer til at indgå i et holdingselskab som skal fungere som et moderselskab og derved sikre en økonomisk tryghed.
Til dagligt arbejder jeg i en bank, med flere års erfaring samt længere vidergående uddannelse - hvilket betyder at det økonomisk synspunkt er fuldt inddækket. MANGLER derfor en person som kan opfylde / inddække den tekniske kunnen.
Personen / er skal kunne blandt andet opbygge et produkt fra bunden og det er er en hjemmeside eller et program. Hvilket er det nicher der mangler til at kunne opbygge en mio forretning. Dette projekt skulle meget gerne forsætte på ud i fremtiden - med jer og mig ved roret.
Personen som jeg leder efter bliver del af en ny spændene virksomhed - hvor man får lov til at tænke kreativ samt udnytte sin faglige kunnen. Personen / er for selvfølgelig en andel i virksomheden og derved sikre sin fremtid økonomisk.
Hvis i ønsker at høre mere eller er det noget for jeg. Er i velkommen til at sende en mail, hvor vi kan uddybe de eventuelle spørgsmål på MJMholdingfirm@gmail.com
Kan ikke helt vurdere om du leder efter en der vil arbejde gratis for dig eller om der er tale om et rigtig job med mulighed for anparter el. optioner?
Kan ikke helt vurdere om du leder efter en der vil arbejde gratis for dig eller om der er tale om et rigtig job med mulighed for anparter el. optioner?
Lige præcis, den ret væsentlige ting, undrede jeg mig også over :-) Lidt mere info er meget velkommen :-)
Han skriver "Personen som jeg leder efter bliver del af en ny spændene virksomhed - hvor man får lov til at tænke kreativ samt udnytte sin faglige kunnen. Personen / er for selvfølgelig en andel i virksomheden og derved sikre sin fremtid økonomisk."
Det må vel næsten betyde at der arbejdes og tjenes efter en aftale. Måske gratis, måske ikke. Men er det ikke altid sådan når man starter noget op?
/Jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Det må vel næsten betyde at der arbejdes og tjenes efter en aftale. Måske gratis, måske ikke. Men er det ikke altid sådan når man starter noget op?
Som udgangspunkt må man vel forvente at man får sin løn, også selvom det er en nystartet virksomhed. Alternativt må du gerne fortælle min udlejer og min revisor at de ikke skal have løn fordi jeg er nystartet ... det ville være awesome :-D
Jeg for at være lidt seriøse, hvis han er ude efter en der vil lave hans hjemmeside gratis er det også fint nok, det syntes jeg bare ikke fremgår klart af indlæget.
Som udgangspunkt må man vel forvente at man får sin løn, også selvom det er en nystartet virksomhed.
Det synes jeg da ikke man bør forvente. Der er ingen af de firmaer jeg har startet op der kunne give løn til alle fra første dag.
Mikkel Mikjær Christensen:
Alternativt må du gerne fortælle min udlejer og min revisor at de ikke skal have løn fordi jeg er nystartet ... det ville være awesome :-D
Din udlejer og revisor er ikke lønnet af dig. De er betalt af dig fordi de leverer en ydelse.
Mikkel Mikjær Christensen:
hvis han er ude efter en der vil lave hans hjemmeside gratis er det også fint nok, det syntes jeg bare ikke fremgår klart af indlæget.
Jeg synes du læser og kritiserer det her indlæg unødigt hårdt. Det er ikke på den måde jeg læser det, ja der søges en web prog. Men det kan dække over meget, ikke kun en hjemmeside. Jeg har fx. en web prog. ansat, der ikke laver en eneste html kode!
Mvh
jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Nu hvor du åbenbart mener at jeg kritiserer alligevel kan jeg ligeså godt gøre det, "kode" er ikke en eller flere, det er en mængde, så hvis endelige du skal skrive det der vil det hedde "der ikke laver en eneste linie kode", det hedder "noget kode" eller "min/mit kode", hvis du siger "en kode" så er det f.eks. en adgangskode du refererer til.
Weltström:
Jeg synes du læser og kritiserer det her indlæg unødigt hårdt.
Jeg syntes du læser og kritiserer mít indlæg unødigt hårdt ... alt hvad jeg siger er blot at mandens indlæg er tvetydigt og ber ham uddybe det, mere er der sådan set ikke i det.