Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min murer er fri fra på tirsdag

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Jeg tror ikke Koludabyg har sendt dig prislister.

Nope, undertegnet har ikke sendt nogle priserlister til hende, tror det er dit indlæg med links til konkurrenters priser der bliver hentydet til.

Men virker alt dette ikke bekendt, har vi ikke en gang diskutere om hvad sygeplejerske får i timen, og hvad sygeplejersken arbejdsgiver faktisk tager i timen !!!!

Syntes i virkelig vi endnu skal diskutere omkring hvorfor man ikke kan sammenligne en lønmodtages løn er vs. havde en arbejdsgiver tager af priser, og har af udgifter i forbindelse med at drive virksomhed, og have ansatte, for jeg orker det simpelthen ikke endnu engang.

Og nej, ingen håndværker kan arbejde under 110,- i timen, hvis de er ansat under en overenskomst, så er der altså her i landet noget der hedder minial løn, (§22  TIB og DST ) og det er var altså 111,65 sidste gange vi diskuterede dette.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:32

@ Koludabyg

Nej det er denne !

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
parterapeuten:
hej kalunda b. tak for prislister

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Med hensyn til links på andre udenlandske firmaer, mener jeg netop at dette viser, at også disse er blevet klogere.

Og med hensyn til Lina også, hun er trods alt gået fra 99 kr. sidst og nu op på 170,- kr. Fornuften begynder at indsnige sig.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære venner

John har et par gange bedt jer holde jer fra denne tråd.
Om så trådstarter lejer jagerpiloter ud for 50 øre i timen, så rager det ikke jer.
Vær venlige at blande jer uden om dene tråd med gode tilbud.
Jeg giver pauser til dem der fortsætter!

De bedste hilsner

Martin

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

ja men det afhænger hvordan forsikring er sammensat, i skal spørge om i kan blive forsikrede per opgave der kommer, dvs hver gang der kommer en opgave kan i ringe til forsikrings selskab og i få en forsikring/defineret opgave, på den måde er det meeeget billigere, end hvis man tgener et samlet forsikring for et helt år!Men det kan bedst betale sig hvis i har store opgaver der varer længere tid, for hvis i har mange små så tror jeg at forsikring bliver ret dyr!

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

..

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)