hej kalunda b. tak for prislister dermed kan i vel alle se det fornuftige i hvorfor at betale for meget? hvorfor skal man betale 220 for en polsk arbejdskraft+moms, når man kan nøjes at betale mindre end det! og jo vi betaler skatter og atp og ferie penge og pensio og forsikring(den har vi taget op), er der flere ting vi skal tale om? hvis du ikke vil bestille mine håndværker så lad være. hvis du vil , ¨så er det her et kup, skriv til lokaldistribution.dk mail@lokaldistribution.dk og book en håndværker(p.s de de kan først starte igen fra den 27/6 k.h Lina von Bale lokaldistribution
|
Jørgen Olsen:Jeg kan godt lide din tilgang til tingene, - og den er meget rigtig - bortset fra at den er faktuel forkert.
Jeg synes det er meget rimeligt hvis en håndværker ender op med 110kr pr. time - evt. lidt mere.
Men det kan ikke lade sig gøre at give sine håndværkere 110kr pr. time når der faktureres 170kr ud af huset.
Men muligvis er der håndværkere der vil gå under 110kr pr. time i krisetider. Hvis man er på kontanthjælp får man jo kun 60-70kr pr. time for at finde sin indre fugl.
Ja de udenlandske håndværkere.
De må være her i en periode til knap 10 tusind pr. måned netto, uden at betale skat. Mener det enten er 3 mdr. eller 6 mdr. Men så skal de også tage hjem igen. Efter SKAT´s regler.
At de så intet tilfører vores lille Danmark, udover nogen fik billigt håndværk udført, er jo så noget vores politikere må ligge søvnløse over hver nat....
Tror trådstarter har udenlandske håndværkere, som de/hun også tjener en lille skilling på pr. time. Så der bliver ikke meget tilbage til den stakkels udenlandske håndværker.
Jeg vil også gerne høre hvad sådan en forsikring hedder til kun 1000kr. om året, som er lovpligtig for en håndværker?? Jeg mener jeg giver 4-5000kr. plus ansvarsforsikring til 2500kr.
Dbh
Michael Haahr