Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min murer er fri fra på tirsdag

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Klaus:

cardigan:
Folk må kunne klare noget berettiget kritik hvis de poster herinde, behøver ikke Hvis hun vitterligt vil være flink over for sin murer, så forventer jeg minimum

1. Område

2. Referencer

3. Bedre beskrivelse end "ekspert" i stenlægning

Tråden ligger nu i "Jeg har et godt tilbud til dig".

Den evindelig støj, hvor nogle skal nedsable og nedgøre trådstarter er simpelthen ikke en værdig måde at behandle andre iværksættere, som ønsker at tilbyde sine services.

Hver gang det sker, skræmmer de støjende personer, som ikke bidrager med noget konstruktivt med de pågældende indlæg, mulige købere væk.
Ønsker man et givent salgsindlæg uddybet, er man som regel mere end velkommen til at stille opklarende spørgsmål.

Er man konkurrent til trådstarter, så kan jo bare selv komme med et bedre tilbud eller opstille et bedre salgsindlæg, hvis man mener at kunne det.

Denne tråd blev skrevet som en salgstråd. Ikke et debatoplæg.

Som der står i oversigten for denne kategori:
Jeg vil gerne lave et website til dig for 995 kr.
Jeg har et varelager jeg vil af med
Jeg vil gerne dele dine flyere ud (m.m.)

Altså ..det er en salgstråd.

Som nævnt er tråden er blevet anmeldt. Så stop det nu. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Kære kritikere

mange tak for jeres kommentarer.

1.

kan vi blive enige om at det er krise tider i dk, og mange folk er enten blevet fyret er hænger på nippen til det?

2. mange håndværker går arbejdsløse, selv om mange huse skal repareres?hvordan kan det være?

3. Det hænger nok sammen at i dk tager håndværker alt for høje priser!

En sygeplejerske skal også have sit uniform og stetoskop med osv der koster ligeså meget som håndværk, og hun få kun 110kr/timen?Sygeplejersken kører også sin egen bil og bruger benzin, og redder liv og stadig få kun 110kr/timen??

4. Og jo vi har forsikringer, og det koster for 5 håndværker kun 5000 om året! det er ikke det vilde. Jo vi har biler og redskaber men dem har håndværker brugt de sidst 5 år og de behøver meget få nye ting?ang benzin så kan man opgive kørsel til skat.

så 170kr/timen+moms er det mest fornuftige pris for en håndværker!Det er hverken for lidt eller for meget!

god pinse til alle!

Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

tak

og mange tak for de mange henvendelser, takket være aminos brugere vores murer har fået jobs.Nogle kunder vil have at han starter i  morgen , og nogle vil gern ehave at han starter i september!

han er meget glad og takker jer 4 der har kontaktet os.

hvis der er stadig nogle der kunne bruge lidt hjælp så sig til det kan være at din opgave kan presses idn:)

Fra http://kmflisemester.dk/
Tilmeldt 13. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hm, jeg har i øjeblikket 2 ansatte og deres lovpligtige forsikring samt ansvars forsikring koster over 20.000 hos If. Ansvarsforsikringen er vist ikke lovpligtig men dækker hvis en af dem taber en hammer i hovedet på en forbipasserende som resulterer i et krav på 400.000 mod firmaet. Det er heller ikke den dyreste, den lovpligtige koster 17.000 for de 2.  Jeg har vist et for dyrt forsikrings selskab, hvor har du forsikret ?  

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Keld Markussen:
hvor har du forsikret ?  

Det rager helt sikkert dig. Tak for et super konstruktivt indlæg.

Jimmy

Fra http://kmflisemester.dk/
Tilmeldt 13. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:25

Nå ja det var ikke for at snage, men jeg ville da også gerne ned på 5000. Var bare nysgerrig.

Glem det, jeg researcher selv lidt så.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej

nu har jeg 3 virksomheder, + privat så de giver en god samlet rabat:)det er ingen hemmelighed hvor vi har en forsikring det er tryg:)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej

fra næste uge torsdag , har vi også 2 tømrer der kan lave noget på dit hus:)

Så sig til hvis det er noget i /du kan bruge til 170+moms

Lina

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:07

Hej Lina!

Du må hellere se og får sat dine priser op. Dem nedenunder har fundet ud af, at hvis man er herboende i Danmark, uanset om man er polsk,  fra Litauen eller noget helt andet, kan det ikke løbe rundt til 170 kr. i timen plus moms.

De har også fundet ud at der i Danmark, hvis man vil bidrage til samfundet, er en ”masse” forskellige forpligtelser, som f.eks. skatter og afgifter m.m.

http://www.polskbyg.dk/priser/

http://www.danmag.com/priser/

http://raad-mal.dk/private

Så alt snak om grænsekontrol og andre finurligheder er vildt overdrevet.

Nej kom rundt på diverse byggepladser og kontroller om forholdene er i orden, så ville politikerne og andre få enormt travlt.

Jeg tænker både på arbejdstager og arbejdsgivers forpligtigelser og rettigheder. Der var noget at komme efter. Men dette opgiver DF og andre, det vil være alt for besværligt.

YesMen held og lykke med ”afsætningen” af dine tømrersvende.

Husk nu også at gøre brug af det nye håndværkerfradrag.

Bedste hilsener fra en kollega/konkurrent.

Ib Abildgaard

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:17

parterapeuten:

Kære kritikere

mange tak for jeres kommentarer.

1.

kan vi blive enige om at det er krise tider i dk, og mange folk er enten blevet fyret er hænger på nippen til det?

2. mange håndværker går arbejdsløse, selv om mange huse skal repareres?hvordan kan det være?

3. Det hænger nok sammen at i dk tager håndværker alt for høje priser!

En sygeplejerske skal også have sit uniform og stetoskop med osv der koster ligeså meget som håndværk, og hun få kun 110kr/timen?Sygeplejersken kører også sin egen bil og bruger benzin, og redder liv og stadig få kun 110kr/timen??

4. Og jo vi har forsikringer, og det koster for 5 håndværker kun 5000 om året! det er ikke det vilde. Jo vi har biler og redskaber men dem har håndværker brugt de sidst 5 år og de behøver meget få nye ting?ang benzin så kan man opgive kørsel til skat.

så 170kr/timen+moms er det mest fornuftige pris for en håndværker!Det er hverken for lidt eller for meget!

god pinse til alle!

Lina

Jeg kan godt lide din tilgang til tingene, - og den er meget rigtig - bortset fra at den er faktuel forkert.

Jeg synes det er meget rimeligt hvis en håndværker ender op med 110kr pr. time - evt. lidt mere.

Men det kan ikke lade sig gøre at give sine håndværkere 110kr pr. time når der faktureres 170kr ud af huset.

Men muligvis er der håndværkere der vil gå under 110kr pr. time i krisetider. Hvis man er på kontanthjælp får man jo kun 60-70kr pr. time for at finde sin indre fugl.

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)