Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Do-follow på denne side?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Andreas Linde:

Sasa, nu har du efterhånden spurgt om det flere gange her på amino (godt nok andre domæner, men samme spørgsmål). Du er velkommen til at smide en mail over amino eller til andreas snabela linde-media.dk, hvis du har spørgsmål vdr. dofollow. Det er skide irriterende for de pågældende hjemmesider, hvis de kommer til at opleve problemer med spam pga. et indlæg her fra amino. 

Det kan da ikke være mit ansvar, at andre fjolser begynder at spamme? 

Så det er heller ikke mit ansvar, hvis jeg fortæller en gruppe hackere, at din hjemmeside kan blive defaced, fordi den ikke er beskyttet. (det ved jeg ikke om den er, men du forstår min pointe). 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:

Det har du ret i, men du frister svage og udvidende personer...

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:33

Lars Bo Thomsen:

Sasa Kovacevic:

Præcis. Og at sammenligne det med at du fortælle andre fjolser om at de kan hacke min side er for langt ude. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 13:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:

Lars Bo Thomsen:

Sasa Kovacevic:

Præcis. Og at sammenligne det med at du fortælle andre fjolser om at de kan hacke min side er for langt ude. 

Det ved jeg nu ikke om det er, det er samme princip, du frister i samme situation, her er det blot hackere og ikke spammere.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:37

Det er langt ude, at sige at det er samme princip. Rent teknisk kan man godt sige det, men det hænger stadig ikke sammen.

Du kan ikke sammenligne to vidt forskellige forbrydelser med forskellige konsekvenser. 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:38

Men lad os lukke den her Smile

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:50

Sasa Kovacevic:
Du kan ikke sammenligne to vidt forskellige forbrydelser med forskellige konsekvenser. 

Politikerne gør det da hele tiden.

Der er nu en god pointe i det Lars og Andreas siger. Husk deMIB's indlæg om 'Kunsten at røve en bank' - Lad være med at fortælle Google om dine black hat planer, og lad være med at fortælle spammerne om udemærkede muligheder som Newz. Har vi ikke lige haft den samme diskussion med Hjemmesider123 og gæstebøger, eller noget i den stil?

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:52

Halfdan Timm:

Sasa Kovacevic:

Politikerne gør det da hele tiden.

Der er nu en god pointe i det Lars og Andreas siger. Husk deMIB's indlæg om 'Kunsten at røve en bank' - Lad være med at fortælle Google om dine black hat planer, og lad være med at fortælle spammerne om udemærkede muligheder som Newz. Har vi ikke lige haft den samme diskussion med Hjemmesider123 og gæstebøger, eller noget i den stil?

Tak. Jeg læser hans indlæg! Lad os bare lukke den her. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 13:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du fik fristet mig, så jeg måtte oprette en profil på Newz også :)

Men i stedet for at spørge hver gang, så kan du hente et plug-in til Firefox hvor du lynhurtigt kan se om det er Do-follow links: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/nodofollow/

Den virker dog ikke til den nyeste opdatering, så kræver du har en ældre version. Men ellers så findes der garanteret også andre gode plug-ins.

Med venlig hilsen
Patrick

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 15:09

Patrick Dimingu:

Men i stedet for at spørge hver gang, så kan du hente et plug-in til Firefox hvor du lynhurtigt kan se om det er Do-follow links: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/nodofollow/

Den virker dog ikke til den nyeste opdatering, så kræver du har en ældre version. Men ellers så findes der garanteret også andre gode plug-ins.

Hejsa Patrick. Quirk Search Status har Highlight Nofollow Links, samt en hulens masse andre fine features - og den virker i nyeste Firefox :)

MVH

Jakob

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)