Har du billeder, info, priser m.m. af de ting udover barnevogne m.m. som i vil importere?
Hej Frk. Jensen
En af de andre ting vi netop er blevet tilbudt agenturet på er en sparkecykel der passer til børn fra de er helt små, og netop er ved at tage deres første skridt. Det er italiensk design når det er bedst (synes jeg) Se et eksempel her:
Forventet salgspris 895,-
Hilsen Morten
Så har vi løbecyklerne på lager om ca. 14. dage, så skriv gerne en pm hvis du er interesseret i at forhandle dem. Vi tilbyder også dropshipping
Ser meget interessant ud. Vi kunne meget vel være interesseret i produkterne når/hvis der er mulighed for at se produkterne live. Vi har en webshop som allerede handler med barnevogne, klapvogne og babyudstyr og er altid på udkig efter noget nyt og spændende.
Om prisen er for høj kommer helt an på den reelle kvalitet. Har tidligere haft med alu-vogne at gøre, med skuffende resultat. Desuden vil det være klogt at træde varsomt mht. autostolen, da der er mange strenge regler på området og nogle stærke aktører. Så hellere droppe den og sænke vejl. udsalgspris.
Er det en No-name vogn eller er der et mere kendt mærke bag?
Glodos - løbecyklen - har vi på lager om 7-14 dage, så den er du velkommen til at komme og se :)
Kombivognene ved jeg ikke hvornår vi får på lager. Vi er selv i tvivl om udstyrspakken, og så har vi også kig på nogle andre modeller.
Produktet bliver solgt under forskellige brand-navne i flere lande rundt i verdenen. Vi har så fået kontakt til agenten for EU som vi kan købe dem igennem. Hvorvidt vi får lov til at bruge navnet baby-boom eller ej er ikke helt afklaret, men da det alligevel ikke er et kendt mærke i Danmark, så ved jeg heller ikke hvor stor betydning det har.
Ja jeg ved at der er strenge regler på området for autostole. Der er en europæisk standard kvalitetskrav der selvfølgelig bliver overholdt.
Vi er meget interesserede i de Glodos Løbecykler. Send gerne PM med pris og leveringsbetingelser.
Mvh
Hej Kim
Det lyder alletiders, men du har ikke slået den funktion til, så jeg kan ikke sende dig en besked..... min mail adr er morten(a)aaimport.dk skriv gerne til den, eller vend tilbage når du har fået slået din PM funktion til.