Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping af baby/børneudstyr - kombivogne, højstole etc

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Frk.Jensen:
Har du billeder, info, priser m.m. af de ting udover barnevogne m.m. som i vil importere?

Hej Frk. Jensen

En af de andre ting vi netop er blevet tilbudt agenturet på er en sparkecykel der passer til børn fra de er helt små, og netop er ved at tage deres første skridt. Det er italiensk design når det er bedst (synes jeg) Se et eksempel her:

Forventet salgspris 895,-

Hilsen Morten

Så har vi løbecyklerne på lager om ca. 14. dage, så skriv gerne en pm hvis du er interesseret i at forhandle dem. Vi tilbyder også dropshipping Smile

Hilsen Morten

Fra Zellert.com
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Fra  BrandAvenue ApS Skrevet kl. 23:23

Hej Morten.

Ser meget interessant ud. Vi kunne meget vel være interesseret i produkterne når/hvis der er mulighed for at se produkterne live. Vi har en webshop som allerede handler med barnevogne, klapvogne og babyudstyr og er altid på udkig efter noget nyt og spændende.

Om prisen er for høj kommer helt an på den reelle kvalitet. Har tidligere haft med alu-vogne at gøre, med skuffende resultat. Desuden vil det være klogt at træde varsomt mht. autostolen, da der er mange strenge regler på området og nogle stærke aktører. Så hellere droppe den og sænke vejl. udsalgspris.

Er det en No-name vogn eller er der et mere kendt mærke bag?

Zellert.com - OneShopping.dk - CondorKids.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:57

Hej Wizkid

Glodos - løbecyklen - har vi på lager om 7-14 dage, så den er du velkommen til at komme og se :)

Kombivognene ved jeg ikke hvornår vi får på lager. Vi er selv i tvivl om udstyrspakken, og så har vi også kig på nogle andre modeller.

Produktet bliver solgt under forskellige brand-navne i flere lande rundt i verdenen. Vi har så fået kontakt til agenten for EU som vi kan købe dem igennem. Hvorvidt vi får lov til at bruge navnet baby-boom eller ej er ikke helt afklaret, men da det alligevel ikke er et kendt mærke i Danmark, så ved jeg heller ikke hvor stor betydning det har.

Ja jeg ved at der er strenge regler på området for autostole. Der er en europæisk standard kvalitetskrav der selvfølgelig bliver overholdt.

Hilsen Morten

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 17:15

Hej

Vi er meget interesserede i de Glodos Løbecykler. Send gerne PM med pris og leveringsbetingelser.

Mvh

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:54

kim andersen:

Hej

Vi er meget interesserede i de Glodos Løbecykler. Send gerne PM med pris og leveringsbetingelser.

Mvh

Hej Kim

Det lyder alletiders, men du har ikke slået den funktion til, så jeg kan ikke sende dig en besked..... min mail adr er morten(a)aaimport.dk skriv gerne til den, eller vend tilbage når du har fået slået din PM funktion til.

Vi snakkes ved Smile

Hilsen Morten

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 109
Fra  Neslo Skrevet kl. 16:13
Hej

Mvh
B. Olsen
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:58

Hej igen :)

Vi kører lige pt. noget promotion for at få udbredt kendskabet til dem. Jeg kan derfor tilbyde følgende priser:

ved 4 stk: kr. 450,- x ,moms pr. stk
ved 8 stk: kr. 415,- x moms pr stk.
ved 12stk: kr. 385,- x moms pr stk
ved 16stk: kr. 358,- x moms pr stk

Vejl. salgspris er kr: 895,-

Er der nogen der er interesseret i et fedt produkt til julehandlen, så ring gerne på tlf.: 70 21 29 29, eller send en PM Ha´ en pragtfuld dag :)

Hilsen Morten

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)