Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping af baby/børneudstyr - kombivogne, højstole etc

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Til efteråret begynder vi med al sandsynlighed at importere og distribuere babyudstyr. I første omgang bliver det barne/kombivogne ala denne:

Umiddelbart så er planen at sælge det som pakkeløsninger med:

- Aluminiumsstel
- 12" hjul
- Barnevogns del
- Klapvognsdel
- Pusletaske
- Regnslag
- Autostol

Prislejde bliver for denne model nok omkring 2995,-

Har du en webshop der handler med børneartikler? Tror du i kan sælge ovenstående, og vil du/i være interesseret i en dropshippingaftale?

Lad mig høre hvad i synes - det vil være ekstremt behjælpeligt.

Hilsen Morten

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 14:27
Hej Morten
Vi vil gerne kigge på dem, når du har en hjemme.
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:22

Hej Kim

Det skal du være meget velkommen til Smile

Hvad med prisen - synes du den er fair/realistisk?

Ikke at vi kan gøre det billigere, men du kender jo målgruppen, så hvis det er urealistisk pris, så må vi jo genoverveje projektet....

Hilsen Morten

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 17:08

Hej Morten

Vi har pt. ingen erafring med at sælge barnevogne på nettet, men vi har målgruppen, så vi kan jo prøve og teste det.

Jeg har svært ved at forudse, hvordan markedet ser ud prismæssigt for barnevogne til efteråret, så det vil være gætteri at skyde på noget nu.

Men lad os se på det.

Hvornår kan vi se den?

Dbh

Kim

Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:26

Hej kender du markedet godt? meget endda?

Det er bare lige for at signalere at du havner i en hvepserede med det prisniveau. Vi har webshop UDEN børnevogne - der er MANGE reklamationer på vogne - OGSÅ de kendte og store "gode" mærker. SÅ i det prisniveau skal du være gearet til en masse bøvl og masser af kundekontakter med utilfredse forbrugere.

vi har gået og overvejet at inddrage børnevogne, men tvivler på rentabiliteten

MVH

C

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 19:23

Har du billeder, info, priser m.m. af de ting udover barnevogne m.m. som i vil importere?

Du må meget gerne sende en pm med noget info, vi kunne godt være interesseret.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:31

@ Kim

Ja det er selvfølgelig gætværk når man ikke handler den type varer i forvejen. Men ser man lidt uden for landets grænser så kan det sagtens lade sig gøre at sælge sådanne artikler online, så jeg håber da ikke det er helt håbløst :)

Vi får måske en enkelt prøve / demo / udstillingsmodel hjem her i løbet af 14 dage. Ellers så bliver det først efter sommeren. Der er stadig nogle detaljer vi skal have på plads, og så har vi alligevel ikke rigtig tid før efter sommeren er overstået....

@ Manageren / C

Nej det er ikke et marked vi harstort kendskab til - bl.a. derfor vi forsøger at få lidt respons herinde.

Der vil da helt sikkert være nogle reklamationer, men jeg ved at kvaliteten er kanon, så det er ikke min største bekymring. VI har allrede handlet nogle andre kombivogne og her var det meget meget få reklamationer, men vi skal selvfølgelig sørge for at have div. reservedele osv., men det er vi vant til fra vores el-løbehjul osv.

Hvad plejer der at være af reklamationer efter din erfaring?

@ Frk. Jensen

Det er ikke fastlagt hvad vi ellers skal forhandle. Enten flere varianter af kombi/barnevogne, eller andet udstyr til samme målgruppe som højstole, børnesenge. Herudover har vi kig på et par produkter der er ret unikke og som ikke er i Danmark pt.

Vi er også blevet tilbudt retten til at forhandle en ret fed sparkecykel. Det unikke ved denne sparkecykel kontra alle de andre er designet. Super super super fedt design. Herudover er den lavet til de helt små børn, der netop er ved at lære at gå.

Men der er for mange ukendte faktorer til at vi allerede nu kan sige hvad det næste bliver.

Hvad synes du om kombivognen som jeg har vist i starten af tråden?

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:57

Frk.Jensen:
Har du billeder, info, priser m.m. af de ting udover barnevogne m.m. som i vil importere?

Hej Frk. Jensen

En af de andre ting vi netop er blevet tilbudt agenturet på er en sparkecykel der passer til børn fra de er helt små, og netop er ved at tage deres første skridt. Det er italiensk design når det er bedst (synes jeg) Se et eksempel her:

Forventet salgspris 895,-

Hilsen Morten

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 16:07

Jeg synes det er en fin kombivogn, og ganske fornuftig pris. Og jeg vil da helt sikkert have jer i tankerne :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 16:09

Se, den synes jeg er monster fed! (Sparkecyklen) :) Ville være lige noget for ham den bette bandit jeg har løbende omkring ;)

Men det ville helt sikkert være noget som vi ville være interesseret i i vores webshop, vi går nemlig efter de der unikke ting - man ikke får alle mulige andre steder.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)