Jeg overvejer at lave en hjemmeside med tilbud og konkurrence til unge.
Jeg har et par gode ideer til hvordan jeg får dem til at joine min facebook side. Men hvordan får man dem skridtet videre, altså at få tilmeldt dem ens egen hjemmeside.
Kan man tage deres oplysninger fra facebook og sætte ind i en bruger formular så de er fri for at sidde og skrive det hele?
Du bliver nød til at give dem en god grund (tilbud/fordel) til at de vil registrere sig på din hjemmeside af sig selv.
Du må ikke bare registrere dem som er fans på facebook uden deres tilladelse og du skal have et bevis på det. (dvs. aktiv indsats fra vedkommende at de vil)
Kan man tage deres oplysninger fra facebook og sætte ind i en bruger formular så de er fri for at sidde og skrive det hele?
Hvis jeg forstår spørgsmålet, så er det Facebook Connect du tænker på. "Opret en profil på klassisk facon, eller log på lynhurtigt med din Facebookprofil"
Ja lige præcis.. Log lynhurtigt på med din facebook profil. Hvis de acceptere dette får jeg så alle deres personlige oplysninger ind på min side som en oprette bruger?