Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange stikker af fra din regning?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.ivaekst.dk/vaekst/2/3/4/4/den-forenklede-inkassoproces--tips-til-hurtig-inddrivelse

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 10:19

Hej, jeg har været selvstændig i 11 år og har sendt flere end 1.000 fakturaer afsted. Jeg har altid fået mine penge. 

Det skyldes et par ting: 

Jeg kører med otte dages betalingsfrist.

Hvis der ikke er betalt, så ringer jeg et par dage efter og laver en konkret aftale om betaling.

Hvis der stadig ikke er betalt efter nogle dage, så skruer jeg bissen på og foreslår chefen en afdragsordning (der er åbenbart pinligt for mange chefer at skulle tage stilling til at indgå en afdragsordning på få tusinde kroner med en freelancer :-) 

Fjerde trin er personligt fremmøde. Det har jeg kun gjort to og begge gange gik jeg derfra med en check. Her skal man være parat til at blive vred og insistere på sit krav. Det hjælper at råbe og sige at man ikke går før pengene er der. Det er effektivt i virksomheder med åbne kontorer = max pinlighedsfaktor for den ansvarlige. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:25

jeg vil tro problemet med webmaster også tit ikke leveres det ønsket.

Hvad vis kommer til skræddersy et CMS system fra bunden dog er det dårligere end wordpress , kunder kræver bare kravene bliver opfyldt.

Hvad vis siden bliver lavet i flash og den forsvinder fra google af , det er dig som webmaster der skal høre efter kravene siden skal kunne findes i google og grundig viden om SEO er nødvendigt vis skal levere hjemmesider ellers skal en SEO konsulent være tilknytte firmaet der godkender arbejdet , nærmeste kunder ved alt , dette vil normalt være webmaster arbejde at have en vis grund viden omkring SEO.

Jeg har et par gange været uheldige i mit liv , kan være de billige og de dyrere jeg har oplevet ikke har nok SEO viden , men de fleste har snakke tøjet og skrive flotte ord tilbage der overbeviser de er den rette til opgaven.

Kender ikke de opgaver der er gået galt for jer og hvor problematikken er men vis kunden er utilfreds med arbejdet , det er ikke leveret i rimelige kvalitet er der et problem.

Kig på de opgaver der ikke bliver betalt, eller har været kunder før , der ikke leveret i rimelige kvalitet en god ven der anbefaler dig og kan se før leveret godt og tilfreds kunder kan gøre den store forskel at kunden hurtigt betaler , da de hurtigt kan se det er tilfredsstillende arbejde ingen kunder nærmeste har tilstrækkelige viden til at vide om alt er OK både med SEO og let opdatere før se system and dette kunne en bunke tilfredse kunder gøre de bare betalte , derved frem med referencer så mange som muligt .

Webmaster eller kan jo også snakke om håndværker mekaniker , jo eller tekstforfatter mv. alt muligt arbejde skal man se and længere eller kortere tid

Min eget firma gør jeg dette her

Til de enkle kunder der ikke levere penge stripper betaler pro prøver jeg at kigge på , hvad kan gøre giver dem dig ikke jobs imens

stripper kan dog også forbedre sig dog er ingen for meget for give viden videre fra sig men vi arbejder meget med at få video på siden .

Stripper der ødelægger hinandens shows før stripper skal optræder mobber før stripper skal optræde prøver at få stripper ud ad fokus mod showet eller stjæler tøj musik mv. de bliver fyret fra os, dette er  før sket før en stripper skal optræde, dette giver også kunder som klager.

Betingelser gør vi meget ud ad ses på siden både i fodnoten på siden de er i alle stripper profiler og venstre menu , dette skal ses der ved fleste tilfredse kunder

Både de negative og de positive kan bruges meget de negative men de kommer tit grundet chikane , i hvert fald hvad jeg har oplevet

kan måske også være lidt mobning imellem webmaster dog tror jeg ikke i samme grad i prøver at ødelægge det for hinanden , men kig ud i verden meget forretning køres som en krig og på ikke give viden videre og forklare man er bedre end anden og dette opdager kunden måske og måske er sandheden at du er langt bedre og vis konkurrent ikke skrev 1000 ting var du bedre , derved må du gøre det samme , verden går meget ud på at forklare og atter forklare

Kunne godt tænke mig en verden hvor man var mere venlig mod hinanden alle samme og alle var ærlig i denne verden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 10:27

Kim Bang:

Problemet ligger nok mest i, lige nu, at det er reglen mere end undtagelsen at det sker, og det tager lidt pusten fra mig. Men jeg kommer helt klart igen. ;)

Er der nogle gode links på det med selv at hive folk i fogedretten?

Lad dig ikke så ud af en enkelt idiot. 

Du kan gøre en del selv ved. f.eks at undersøge kundens kreditværdighed (firmaer) eller tjekke i RKI før arbejder påbegyndes. Udover det laver du naturligvis en kontrakt på arbejdet hvor der står dine salgs og leveringsbengelser (husk det med rente).

Lav en kort men effektiv rykker procedure som du bruger så snart kunden ikke betaler. 

her kan du lære mere om den forenklede inkasso i fogedretten.

http://www.domstol.dk/saadangoerdu/gaeld/forenkletinkasso/Pages/default.aspx

http://www.domstol.dk/saadangoerdu/gaeld/inkasso/Pages/default.aspx

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31

Ravn; tak for det - det vil jeg lige læse op på. :)

Mikael, hvis du læser det oprindelige indlæg... "Jeg vil i øvrigt lige påpege, at der ikke har været gjort indsigelser omkring kvaliteten eller andet i projekterne... havde det dog bare været det - så havde man noget at forholde sig til..."

Der har på intet tidspunkt været rejst tvivlsspørgsmål fra kunden omkring kvalitet eller leveringsbetingelser. ;-)

Det er altid vigtigt at kunden sørger for, at han får det han betaler for - kunden skal ikke snydes. Men hvis kunden er utilfreds, så må kunden jo gøre indsigelser INDEN betaling skal falde. Hos mig bliver fakturaen først sendt ud, når kunden har godkendt opgaven.

I og med en kunde betaler, må han jo være tilfreds - og hvis han ikke betaler, må det mindste vel være, at fortælle hvad problemet er. Kommer der ikke nogen udmelding, ser jeg ikke andre grunde, end at de forsøger at snyde.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

ja været selvstændig i over 6 år, har udlejet personalet til offentlig sektor som kommuner og hospitaler- hospitaler var de ærste betalere, der kunne går op til 6 måneder før de fik betalt en regning.

nu har jeg lokaldistribution, de fleste forudbetaler så det problem har jeg ikke mere.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 17:13

Mine 23 år som selvstændig er det kun sket et par gange i de første år ud af 3500 fakturaer!

Alle nye kunder (specielt engangskunder) betaler kontant efter arbejdets udførelse.

Nogle prøver så at fortælle mig at de ikke kan være til stede eller møde op bagefter...så siger jeg fint, bare beløbet er på kontoen samme dag;)

Dem der ikke vil gå med til det, kan jeg godt undvære. Jeg står tit med fraflytningslejligheder som skal have tæpperens eller rengøring og der vil jeg gerne vide hvem der hæfter.

Brutalt eller arrogant? Jeg får pengene i kassen;)

BH

Lars

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:15

Hej Kim

Nu ved jeg ikke hvad du sælger, men hvorfor tager du ikke bare penge før du sælger varen?

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)