jeg vil tro problemet med webmaster også tit ikke leveres det ønsket.
Hvad vis kommer til skræddersy et CMS system fra bunden dog er det dårligere end wordpress , kunder kræver bare kravene bliver opfyldt.
Hvad vis siden bliver lavet i flash og den forsvinder fra google af , det er dig som webmaster der skal høre efter kravene siden skal kunne findes i google og grundig viden om SEO er nødvendigt vis skal levere hjemmesider ellers skal en SEO konsulent være tilknytte firmaet der godkender arbejdet , nærmeste kunder ved alt , dette vil normalt være webmaster arbejde at have en vis grund viden omkring SEO.
Jeg har et par gange været uheldige i mit liv , kan være de billige og de dyrere jeg har oplevet ikke har nok SEO viden , men de fleste har snakke tøjet og skrive flotte ord tilbage der overbeviser de er den rette til opgaven.
Kender ikke de opgaver der er gået galt for jer og hvor problematikken er men vis kunden er utilfreds med arbejdet , det er ikke leveret i rimelige kvalitet er der et problem.
Kig på de opgaver der ikke bliver betalt, eller har været kunder før , der ikke leveret i rimelige kvalitet en god ven der anbefaler dig og kan se før leveret godt og tilfreds kunder kan gøre den store forskel at kunden hurtigt betaler , da de hurtigt kan se det er tilfredsstillende arbejde ingen kunder nærmeste har tilstrækkelige viden til at vide om alt er OK både med SEO og let opdatere før se system and dette kunne en bunke tilfredse kunder gøre de bare betalte , derved frem med referencer så mange som muligt .
Webmaster eller kan jo også snakke om håndværker mekaniker , jo eller tekstforfatter mv. alt muligt arbejde skal man se and længere eller kortere tid
Min eget firma gør jeg dette her
Til de enkle kunder der ikke levere penge stripper betaler pro prøver jeg at kigge på , hvad kan gøre giver dem dig ikke jobs imens
stripper kan dog også forbedre sig dog er ingen for meget for give viden videre fra sig men vi arbejder meget med at få video på siden .
Stripper der ødelægger hinandens shows før stripper skal optræder mobber før stripper skal optræde prøver at få stripper ud ad fokus mod showet eller stjæler tøj musik mv. de bliver fyret fra os, dette er før sket før en stripper skal optræde, dette giver også kunder som klager.
Betingelser gør vi meget ud ad ses på siden både i fodnoten på siden de er i alle stripper profiler og venstre menu , dette skal ses der ved fleste tilfredse kunder
Både de negative og de positive kan bruges meget de negative men de kommer tit grundet chikane , i hvert fald hvad jeg har oplevet
kan måske også være lidt mobning imellem webmaster dog tror jeg ikke i samme grad i prøver at ødelægge det for hinanden , men kig ud i verden meget forretning køres som en krig og på ikke give viden videre og forklare man er bedre end anden og dette opdager kunden måske og måske er sandheden at du er langt bedre og vis konkurrent ikke skrev 1000 ting var du bedre , derved må du gøre det samme , verden går meget ud på at forklare og atter forklare
Kunne godt tænke mig en verden hvor man var mere venlig mod hinanden alle samme og alle var ærlig i denne verden