Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone reservedele

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej folk, jeg har lige startet denne her hjemmeside http://www.carbine.dk hvor jeg reparer iphones.
Det jeg så gerne vil høre er om i ved om man kan købe billige reservedele hos apple eller hvor er det man køber dem.
Hilsen Emil
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have deltaget i branchen i et stykke tid er det blevet meget klart for mig at Apple absolut ikke ønsker at sælge ud af deres reservedele. 

De fleste andre i branchen får dem fra leverandører i Kina som køber dem illegalt fra FOXCONN fabrikkerne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret, kender du en hjemmeside eller lignende?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender umiddelbart ikke en hjemmeside, men du kan kigge på iPhonerep.dk de vil sikkert gerne give dig en leveringsaftale - jeg ved de er på vej med en webshop også.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

nogle af tingene kan findes på dealextreme.com

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for hjælpen :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

problemet med dealextreme er typisk at det er kopivarer og at man må tage mange reperationer tilbage da feks skærmene har mange pixelfejl og generelt holder dårligt :(

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg forundretConfused

Reparere en mobiltelefon - Er det så ikke lettere at tegne en af de relative billige forsikringer, så man får en ny, hvis uheldet er ude.

Bare en lille strøtanke.

OBS! Jeg har ikke en Ip hone.

Tonny

Fra Faxe/Hørsholm
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 21
Fra  iDoktoren.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil, hvis du skal have originale reservedele til iPhone, så bliver du ikke den billigste som du skriver du er på din hjemmeside... Originale reservedele koster, sådan er det bare.

Apple sælger ikke reservedele, de sælger iPhones...

De kunder jeg har, vil gerne betale for at kvaliteten på reservedelene er i top. Når folk har købt en dyr iPhone, har de som regel også råd til at få den lavet med originale reservedele. Så ved de, at de får en ægte iPhone tilbage og ikke en med kopi reservedele monteret.

Folk der har købt B&O render heller ikke i Lidl/Aldi (ikke et ondt ord om Lidl/Aldi, det er fine discount butikker)  og køber reservedele. De bruger heller ikke værksteder der bruger billige uoriginale reservedele.
De køber der hvor de ved, at de får originale ting til deres dyre anlæg, skærme osv.

De bedste hilsner

Kim Bondo

Fra Kvistgård
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Fra  iProdukter Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Hvis du ønsker at købe reservedele kan du kontakte mig på iprodukter@outlook.com

Så kan vi finde ud af en aftale, jeg ved godt dit opslag er gammel, men det kan være du stadig mangler en.

vh Alexander iProdukter

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)