Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler referencer - Tilbud: 999,- for komplet hjemmeside!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan få en uforpligtende snak/chat på vores mail: info@wordpress-media.dk eller skype: wordpress.media

Så fortæller vi gerne om hvad vi kan gøre for dig!

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:56

Fino, jeg kontakter jer senere. Har nemlig set et tweak af minimal themet, som jeg selv godt kunne tænke mig.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

DrupalEksperten:

Hvad er fordelen ved at købe ved dig/jer i stedet for at købe et billigt webhotel med auto-installer af wordpress, og så købe et tema? Hvilket jeg så kan se at i os har gjort ved jeres egen side.. Altså købt et tema..

Jeres side: http://wordpress-media.dk/
39$ design: http://www.elegantthemes.com/preview/Minimal/

Og så lige til overstående - det er ikke meget i har gjort for at ændre jeres fra det i har hentet?

Nu må du ikke tage det som krititk, for mange af de templates man kan købe er overraskende gode, og kan ofte let tilpasses.. Men jeg tænker dog også at når du/i ikke engang selv har designet jeres egen side eller tilpasset den bare lidt, hvor meget erfaring har du/i så med theming etc?

Til sidst, så bliver jeg nødt til at høre om i har sørget for at undersøge hvorvidt i må "videresælge" designs. Jeg kunne forstille mig at jeres plan var at tage en kunde ind, finde et design på overstående side, og herefter levere det til kunden.. Det må i med stor sandsynlighed ikke! Når man køber sig adgang er det adgang for en selv og ens egne sider, og ikke videresalg. Hvis man måtte videresælge, så kunne du jo bare blive medlem for xx antal kr. og så sælge alle templates til en lavere pris..

Kan du virkelig ikke se fordelen ved at købe en løsning hos nogen der kan hjælpe med at sætte tekster ind, opsætte plug-ins, lave widgets, demonstrere kontrolpanelet etc etc i forhold til en one-click installer + et tema??? Hvis du ikke kan se forskellen er du muligvis den eneste herinde.

Jeg synes prisen er meget billigt i forhold til den tid det tager at hjælpe med at lægge tekster ind, rådgive om opbygning af tekster, demonstrere SEO-plug-ins og alt andet der følger med til at levere en WordPress løsning.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jun 11
Skrevet kl. 11:59

Tak Thomas.

Dejligt med lidt positivitet i tråden også.

Gid du må få en super dag.

Venligst

Wordpress-Media

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 12:10

Thomas Frost:

Kan du virkelig ikke se fordelen ved at købe en løsning hos nogen der kan hjælpe med at sætte tekster ind, opsætte plug-ins, lave widgets, demonstrere kontrolpanelet etc etc i forhold til en one-click installer + et tema??? Hvis du ikke kan se forskellen er du muligvis den eneste herinde.

Jeg synes prisen er meget billigt i forhold til den tid det tager at hjælpe med at lægge tekster ind, rådgive om opbygning af tekster, demonstrere SEO-plug-ins og alt andet der følger med til at levere en WordPress løsning.

Selvfølgeligt kan jeg se fordelen, og prisen er da bestemt rigtig god!

Jeg var på ingen måde ude efter at stikke i ham, men mere at få noget info, samt om han havde styr på resell af diverse.

Hvis jeg ikke havde været en "nørd" Geeked så ville en løsning som den da også være ideél da jeg med stor sandsynlighed ville spare mig selv for en masse hovedpine, og timerne jeg selv skulle have brugt på at opsætte det ville aldrig kunne gøres op i timer kontra 995kr.

Men igen, jeg var bare interesseret i deres koncept og hvad de kunne. Med hensyn til om man skal bruge folk som refferencer hvis man har købt sig til et template, det ved jeg ikke helt hvad jeg skal synes om.

Men held og lykke med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14

Nej det er ikke min pc man kan ikke sende ham en PM over Amino.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jun 11
Skrevet kl. 12:18

Har ellers modtager PM fra flere andre :-)

Mail: info@wordpress-media.dk

Kontakt til os er helt uforpligtende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:28

Jeg Synes det lyder som et super tilbud , især når der jeg forstår der tilpasse tekst mv.

nogle plug in er er mere omfattende end andre, men da nogle nok går over en time at tilpasse en wordpresss themes

www.stripundervisning.dk mangler jeg og del andre sider skal også gerne op at køre.

Jeg Sender lige en PM

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:53

DrupalEksperten:

Nu må du ikke tage det som krititk, for mange af de templates man kan købe er overraskende gode, og kan ofte let tilpasses.. Men jeg tænker dog også at når du/i ikke engang selv har designet jeres egen side eller tilpasset den bare lidt, hvor meget erfaring har du/i så med theming etc?

Ai, kom nu ind i kampen!

Du er selv udbyder, og hvis du er dit arbejde værd, så er han ikke en konkurrent! Jeg tilbyder selv billige hjemmesider og folk får meget for pengene.. Det er typisk folk der bare skal have en pæn billig løsning uden at skulle sætte sig ind i det tekniske.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor synes folk altid de skal snige en reklame ind for deres egne ydelser i en salgstråd fra en konkurrent?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)