Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler referencer - Tilbud: 999,- for komplet hjemmeside!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigste Webhosting:

Nej det er ikke min pc man kan ikke sende ham en PM over Amino.

Og du er klar over, at PM linket er den grønne firkant under profil billedet?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:04

Amen, Maelstrom.

Vi har Drupal Eksperten, der ved at så tvivl om trådstarters ydelse kan lokke kunde til egen butik.

Så kommer Henrik Nielsen og hævder sig på bekostning af Drupal Eksperten - med præcis samme formål. Endda med et meget præcist link.

Jeg skriver ikke i BZR's tråd, at han er dårlig til at skrive, og at folk skal bruge mig i stedet for (og jeg ville satme få svært ved at bevise det, lol). Ulrik har valgt ikke at gøre det samme. Om det kaldes almindelig opdragelse eller gensidig respekt ved jeg ikke, men alt andet er ærligt talt hamrende dårlig stil!

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:14

Halfdan Timm:

Så kommer Henrik Nielsen og hævder sig på bekostning af Drupal Eksperten - med præcis samme formål. Endda med et meget præcist link.

Uanset link, så var det faktisk for at forsvare trådstarter :-)

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 13:18

Henrik Nielsen:

Ai, kom nu ind i kampen!

Du er selv udbyder, og hvis du er dit arbejde værd, så er han ikke en konkurrent! Jeg tilbyder selv billige hjemmesider og folk får meget for pengene.. Det er typisk folk der bare skal have en pæn billig løsning uden at skulle sætte sig ind i det tekniske.

Kom ind i kampen? Hvilken kamp snakker du om? Jeg anser på ingen måde dette som værende en konkurrent, jeg var blot ude efter at tjekke om sælgeren havde styr på sine ting. Det er immervæk bedre at jeg lige prikker lidt og så han fik styr på alt mht reseller, end at han fik problemer med en af sine første kunder og det så blev et problem.

Det ville være et pænt stort tab for ham hvis han skulle kom ud i en copyright sag - især når han levere en service til en så god pris. Så håber at han har set det som en positiv ting at folk spørger ind til det.

"Hvis" han ikke skulle have haft styr på det, så han jeg muligvis sparet ham for titusindvis - hvis ikke hundredvis af kr. i copyright brud. Og jeg reklamerede ikke engang for noget som dit link eller bad om én eneste kr.

- Det var lige min femøre!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:26

Henrik Nielsen:
Uanset link, så var det faktisk for at forsvare trådstarter :-)

Og det bedste forsvar er - som du nok ved - et angreb. 

Jeg kan ikke se hvordan et link til dine (identiske) tjenester, skal kunne forsvare noget som helst. Jeg ser det stadig som et dårligt forsøg på at jacke kunder fra en kollega / konkurrent. Havde du i sandhed villet forsvare trådstarter, havde du linket til en neutral kilde uden at skrive en salgstekst til dine egne produkter nedeunder.

Som en note skal det dog siges, at jeg er igang med at angribe dig. Nærmere den tendens der har bredt sig. Der er blevet lukket et par tilbudstråde lately af præcis samme grund, og det burde slet ikke være et problem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:38

Lad nu ikke det hele gå op i hat og briller ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:38

Lad nu ikke det hele gå op i hat og briller ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:02

Er min PM eller e-mail modtaget, jeg har tidligere i dag, jeg har sendt begge dele?

jeg synes tilbudt lyder super godtSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)