Vi har endelig fundet hvad vi vil med youngtv.dk, og det endte med at blive en slags blog hvor vi så skriver om en forskellige ting, og laver videoer og sådan nogle ting. Når vi så har fået flere seer, og besøgende vil vi sikkert få en til at lave en professionel wp site :)
Vi har endelig fundet hvad vi vil med youngtv.dk, og det endte med at blive en slags blog hvor vi så skriver om en forskellige ting, og laver videoer og sådan nogle ting. Når vi så har fået flere seer, og besøgende vil vi sikkert få en til at lave en professionel wp site :)
Men hvad syntes i?
mads & lasse :D
synes det ser flot nok ud.
Men husk at besøgende ikke altid kommer af sig selv, det kræver ofte indlæg, og kræver sevfølgelig også at det er nogle gode videoer/indlæg:)
Kasper
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Den video i har til at ligge er sådan set fin nok:)
Men synes altså godt i kunne spørge lidt mere ind til de forskellige spørgsmål, synes det meget sådan at der bare bliver fyret 10 spørgsmål (lidt overdrevet) af lige efter hinanden.
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Vi er lige gået igang igen :) Desuden så er den video lavet for noget tid siden så ja :) Men vi skal lige igang, og når vi tror det kan blive til noget så køber vi et ordentligt design og får nogle til at sætte det op :)
Held og lykke med projejtet, men hvis jeg var jeg vil jeg i det mindste lige få oprettet en @youngtv.dk email :) Det signalere en smule mere seriøsitet.
Nu har jeg ikke selv brugt WordPress men kan se at nogen bruger noget der laver "excerpts". Det ville være det første jeg fik lavet, da det ser ud til at forsiden stort set viser alt i de enkelte artikler. Dvs der er mindst to sider hvor der står det sammen. Det er ikke så godt mht placering i Google. Jeg ville også installere plugin'et All in one SEO pack - også af hensyn til placering i Google. http://wordpress.org/extend/plugins/all-in-one-seo-pack/