Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med en stor drøm om at blive selvstændig. Jeg har den helt rette ide og alt er mere eller mindre lige til at gå til, dog søger jeg nogle at dele denne virksomhed med, en god sparringspartner som er stærk indenfor den mere forretningsdrivende del. Jeg er selv den kreative del med produktudvilkling og branding. Netop branding siden er der hvor jeg vil sætte ekstra ind og derfor sikre mig på forhånd at alle midler er på plads inden vi går i luften.

Hvis der er nogen derude der kunne være interesseret i at indgå et samarbejde så hører jeg gerne fra dig. Gerne en med forretningsmæssig baggrund, evt HD niveau.

Ser frem til at høre fra dig.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 12:40

Hej,

Jeg tror det vil være langt nemmere for dig at få folks interesse, hvis du fortæller lidt om projektet.

Mvh Kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:05

sarahlg:
Hvis der er nogen derude der kunne være interesseret i at indgå et samarbejde så hører jeg gerne fra dig. Gerne en med forretningsmæssig baggrund, evt HD niveau.

Det kunne sagtens være mig, men vil gerne vide noget mere om projektet, så jeg kan vurderer om jeg kan bidrage med noget og om jeg finder det interessant.

Du kan bare sende lidt info i en PM.

Mvh

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:10

kan man høre mere omkring det? :)

Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 23:03

Tak for jeres interesse og feedback.

Lidt mere uddybende så er det opstart af et tøjmærke indenfor et niche område hvor endnu ingen mærker befinder sig.

Jeg har selv mange års erfaring indenfor tekstil og beklædning og har hele konceptet samt første kollektion på plads men kunne godt bruge en sparringspartner med erfaring indenfor virksomhedsdrift og markedsvækst som samtidig har nogle gode salgskundskaber.

Skriv til mig hvis interesseret og jeg vil da give yderligere information om konceptet.

Mhv

Sarah 

Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 21:34

Hej Kristian

Hvilket område er du interesseret indenfor? Ligeledes, I hvilken del af landet bor du? Kunne være interessant at høre lidt mere om dine kompetencer for at se om der evt er en mulighed for samarbejde. Samtidig kan jeg forklare dig lidt mere om konceptet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)