Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino facelift

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser virkelig super flot ud - det kunne Martin godt lige hyre dig til at færdiggøre ;)

Findes der et sted hvor man kan se nogle af dine referencer? For jeg kan se der ikke er meget at hente på din hjemmeside.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 11:22

TobiasB:

Findes der et sted hvor man kan se nogle af dine referencer? For jeg kan se der ikke er meget at hente på din hjemmeside.

Det er liiiige på trapperne ;) (Skrædderens børn)

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:26

Er det bare mig, eller har logoet ikke lige ændret sig en smule mere i "din" retning :)

Med venlig hilsen
seOrdbogen 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Dolleris:

...Hvorfor - ville du byde på en kop?

Hej Kim 

Helt klart - jeg syntes du har noget fedt at byde ind med og ikke mindst tør!

Kunne du ikke tænke dig at se forbi en dag - også selvom du ikke drikker kaffe...
Send mig en mail på skov [Snabel] kaffeogco.dk hvis du har tid en dag.

- og så lige en kommentar mere til dit designforslag til Amino:

Jeg syntes det er super fedt og meget mere professionelt i sit udtryk end det nuværende, måske kunne et sådant design eller noget tilsvarende tiltrække flere debattører og måske flere af en anden type debattører altså dem der ikke lige falder for South Park temaet med små tykke figurerer; en type debattør som Amino, efter min opfattelse, i den grad mangler. 

Jeg så gerne Amino som et professionelt redskab, en vidensdatabase - også når du er kommet ud af soveværelset eller dine forældres kælderværelse med din iværksætter virksomhed.

De første 5 sek er vigtigt når man kommer ind på en webside, det har vi jo hørt igen og igen fra E-handels eksperter - hvorfor så ikke give udtryk for at Amino er et sted hvor professionelle iværksættere der har et mål, et drive og en masse viden som vi gerne giver til dem som også gerne vil starte en virksomhed i et land som virkelige har brug for at der er nogen der starter deres egen virksomhed. Et sted hvor vi også selv søger hen når vi vil have værdi til vores virksomhed uanset om du er dig selv eller har 20 ansatte.

Lige nu syntes jeg at vi ender i noget der minder om et iværksætter Arto både med hensyn til indhold og udtryk. - Det er nok bare mig der er blevet for gammel - helt klart det er jo det der er galt. 

Content is King - that's all.

Hej fra Søren

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:37

Godt initiativ må jeg sige ;) og så ser det jo heller ikke helt dårligt ud.

Yes

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 11:46

Det er aldrig dårligt med lidt fornyelse. Vi går nok Amino Retro igen inden for de næste par dage.

I sidste ende er det smag og behag. Pæren synes jeg er lidt for stor til resten af logoet mens resten af teamet herinde synes det ser godt ud. Netop skrifttyper vil altid være en stor diskussion.

Amino er med vilje lagt i det design som vi har og design vil generelt dele vandene uanset hvilket design man vælger. I sidste måned ændrede vi et par enkelte ting på Virksomhedsbørsen og det har haft stor effekt bare ved at tilpasse nogle ikoner og flytte rundt. Den samme øvelse er vi jo også igennem med Freelancer og snart også på lokalebørsen.

Nicolai

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 11:53

Er det bare mig, eller har logoet ændret sig på amino ;)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:02

Frisch:
Pæren synes jeg er lidt for stor til resten af logoet

Enig.

Men det er positivt, at Amino har taget imod forslaget fra Kim Dolleris, og allerede har implementeret det Yes

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:29

Kim Dolleris:

TobiasB:

Det er liiiige på trapperne ;) (Skrædderens børn)

Du må gerne lige sende mig en privat besked når dit nye site kommer i luften. :)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 17:06

Et flot og clean design og uden tvivl pænere end det nuværende. Dog synes jeg ikke, at det ser ligeså dynamisk ud.

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)