...Hvorfor - ville du byde på en kop?
Hej Kim
Helt klart - jeg syntes du har noget fedt at byde ind med og ikke mindst tør!
Kunne du ikke tænke dig at se forbi en dag - også selvom du ikke drikker kaffe...
Send mig en mail på skov [Snabel] kaffeogco.dk hvis du har tid en dag.
- og så lige en kommentar mere til dit designforslag til Amino:
Jeg syntes det er super fedt og meget mere professionelt i sit udtryk end det nuværende, måske kunne et sådant design eller noget tilsvarende tiltrække flere debattører og måske flere af en anden type debattører altså dem der ikke lige falder for South Park temaet med små tykke figurerer; en type debattør som Amino, efter min opfattelse, i den grad mangler.
Jeg så gerne Amino som et professionelt redskab, en vidensdatabase - også når du er kommet ud af soveværelset eller dine forældres kælderværelse med din iværksætter virksomhed.
De første 5 sek er vigtigt når man kommer ind på en webside, det har vi jo hørt igen og igen fra E-handels eksperter - hvorfor så ikke give udtryk for at Amino er et sted hvor professionelle iværksættere der har et mål, et drive og en masse viden som vi gerne giver til dem som også gerne vil starte en virksomhed i et land som virkelige har brug for at der er nogen der starter deres egen virksomhed. Et sted hvor vi også selv søger hen når vi vil have værdi til vores virksomhed uanset om du er dig selv eller har 20 ansatte.
Lige nu syntes jeg at vi ender i noget der minder om et iværksætter Arto både med hensyn til indhold og udtryk. - Det er nok bare mig der er blevet for gammel - helt klart det er jo det der er galt.
Content is King - that's all.
Hej fra Søren