Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En anden webside omskriver mine artikler

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt på et koncept for 9 måneder siden som har vist sig at være en succes. Da jeg er den første side med det koncept er der mange der efterligner, men det hvad det er.

Nu er der en anden dansk hjemmeside som har taget så mange små ting og sætninger fra min hjemmeside at det irriterer mig lidt. Han har også omskrevet flere af mine guider, og den test model jeg bruger til at teste apps med bruger han også med de samme ord. Jeg modtager rigtig mange mails fra mine brugere om at jeg skal melde ham til politiet osv. Jeg har skrevet til ham og har bare fået et hånligt svar tilbage.

Det der er mest træls er nok at de guider jeg selv har brudt mit hoved med bliver bare hurtig omskrevet og tilsat et billede eller to.

Efgter at jeg har skrevet til ham er mit site blevet spammet så meget med dårlige kommentarer (opgivet med falske IP adresser) at jeg har lukket for offentlig kommentargivning. Kan jeg gøre noget og hvor skal jeg henvende mig?

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:37

jeg mener selvfølgelig falske mailadresser.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:57

Det er noget for en advokat med viden indenfor ophovsret

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 14:16

det vidste jeg egentlig godt. Det var nu mere om sådan noget overhovedet kunne betale sig jeg ville have at vide...men det kunne jeg så bare have formuleret lidt bedre. tak ihvertfald.

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:21

Din sag kan antageligvis føres som småsag. Du kan læse mere om småsager ved at følge linket.

Jeg kan godt hjælpe dig i denne sag. Du kan læse mere på hornskovvindberg.dk eller kontakte mig direkte på hornskov@hornskovvindberg.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 00:03

OK. Tak for det. jeg kontakter dig.

Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:14

Hvis du kan dokumentere de kopierede tekster over for Google, så kan din konkurrent anmeldes for brud på copyright. Det tager Google seriøst og vil slette din konkurrents kopi-sider fra deres index, hvis de giver dig medhold i din klage.

Det betyder, at de kopierede sider på din konkurrents site ikke vil trække besøgende via søgninger på Google.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:25

SE positivt på det hvis ikke altså det ligner for meget, for det må være tegn på at det du laver er pissegodt, så godt at andre er nødt til at stjæle fra dig.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 06:26

Brian32:
Hvis du kan dokumentere de kopierede tekster over for Google, så kan din konkurrent anmeldes for brud på copyright. Det tager Google seriøst og vil slette din konkurrents kopi-sider fra deres index, hvis de giver dig medhold i din klage.

Jeg kan dokumentere det på den måde at mine artikler har været publiseret i over et halvt år, og hans har været det i højst en måned eller to.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 06:28

H∑nning:
SE positivt på det hvis ikke altså det ligner for meget, for det må være tegn på at det du laver er pissegodt, så godt at andre er nødt til at stjæle fra dig.

Hehe...du har ret..man kan ligeså godt finde det positive i detBig Smile

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)