Er du affiliate-haj, og køber du trafik gennem Adwords? Så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad der afgør hvilke shops du promoter? Er affiliate netværket en afgørende faktor? Vores ur shop UrKompagniet.dk, bliver nemlig snart tilgængeligt på ét af de største affiliatenetværk i Danmark, og jeg er naturligvis yderst interesseret i at skræddersy en løsning der passer til disse eksperters ønsker. Så har du erfaringen indenfor affiliateverden, og har du iværksat omfattende kampagner via Adwords, må du meget gerne tage kontakt. Enten her, eller via PM. Jeg ved I findes :) Er sådan set også interesseret i at høre fra selvsamme eksperter der benytter Facebook reklamekøb som trafikkilde. Og for lige at slå fast, så leder jeg ikke efter bureauer, der skal varetage vores Adwordskampagner for os. Jeg leder efter affiliates, der foretager egne Adwords/Facebook køb. Mange tak! |
Hej Troels
Der er flere ting som spiller ind, hvad bliver man betalt i kommission, er der et product feed tilgængeligt, er søgeords politik åben/lukket, direkte linkning tilladt.
Hvis det er et etableret program så kigger jeg også på epc og konvertering på programmet.
Jeg kigger også på webshoppen om det er "let" at shoppe på den