Vi mangler nu kun 30.000 kr. Køb lodsedler og støt et godt formål
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
På Amino sætter vi nu slutspurten ind for at nå de 100.000 kr. i indsamling til Børnecancerfonden. Sammen med jer brugere på Amino samt vores samarbejdspartnere er det indtil videre lykkedes at samle næsten 70.000 kr. ind til det gode formål: "At støtte kræftramte børn og deres familier". Den store støtte er vi rigtigt glade for. Selv mistede jeg en skolekammerat i 3. klasse som fik leukæmi. Heldigvis har forskning og forbedrede behandlingsmetoder gjort, at langt færre børn dør af kræft i dag end for 20 år siden. 3 ud af 4 børn overlever i dag. Du kan hjælpe vores indsamling på vej på to måder:
1) Køb lodsedler i lotteriet til fordel for Børnecancerfonden - klik her 2) Bliv medlem af Amino Plus. Det koster kun 99 kr. ex moms Bliver du medlem af Amino Plus går 100 kr. til Børnecancerfonden. Nicolai
Svar
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
En lodseddel er nu på vej til GRAFISK NINJA v. CARSTEN BLICHFELDT. tak for støtten
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
07-06-2011 kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Godt initiativ Nicolai.
Jeg har lige været inde og bestille. Pøj pøj med at få skaffet de sidste penge
Svar
Fra København
Tilmeldt 3. May 10
Tusinde tak Theis, fordi du er med til at gøre en forskel
Svar
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Så landede vidunderet på Aminos kontor. Se også cyklen på www.eco2bike.com Eco2bike er en virkeligt lækker cykel. Designet og udstyr er i samme høje niveau som Avenue Cykler. Husk du har mulighed for at vinde denne lækker cykel og chancerne er rigtigt gode. I skrivende stund er der solgt ca. 1.000 lodsedler ud af de 2.000. Hvordan får du så fat i denne lækre cykel:
1) Du køber den hos www.eco2bike.com
2) Du køber nogle lodsedler her på Amino og støtter et godt formål
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
15-06-2011 kl. 15:57
Svar
Tusinde tak Theis, fordi du er med til at gøre en forskel
Det var så lidt. Jeg VED det gør en forskel
Et familiemedlem har lige fået tildelt et større beløb fra Børnecancerfonden.
Svar
Tilmeldt 14. Jun 11
rvejsgaard
Skrevet
15-06-2011 kl. 17:22
Svar
Hej Nicolai
Jeg er en del af et firma der godt kunne tænke os og hjælpe du kan kontakte mig på ronnivejsgaard@gmail.com
Hilsen Ronni Vejsgaard
Svar
Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.