Hej Aminoer |
I style.css linje 202 - der ligger der en sti til et billede og en baggrundsfarve.
Hej Aminoer |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
I style.css linje 202 - der ligger der en sti til et billede og en baggrundsfarve. |
Venlig hilsen - Martin G. Larsen
Hej Martin |
Hey Sasa.. Det kan du sagtens lave i backend.. Under: Appearance -> Editor -> style.css -> Plejer at være under: body{ Du vælger style.css ude i højre menu når du er kommet ind på Editor... Fortsat god dag. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Tilføjer lige.. Det plejer som regel at være denne linie: background: url(images/din baggrund.jpg); <- hvis det er billede background-color: #d9d7cb; <- hvis det bare er farve i hex |
– Oscar Levant
Hej Alexander body {
Jeg vil nemlig gerne have samme baggrund som http://www.imdb.com/ har. Breaking Dawn har nenlig lige haft sin trailer premiere, så det ville være meget fedt hvis det kunne lade sig gøre. |
Nemlig... Hvis det er farven du bare skal ændre, så er det #000000 du skal ændre, og hvis det er billedet så er det: bg.jpg som skal ligge i images mappen :) |
– Oscar Levant
Går ud fra at det er denne baggrund : Her |
– Oscar Levant
Perfekt! Når du siger images mappen, er det så under medier som når jeg normalt vil uploade et billede eller? |
Ja det plejer det at være, du kan hente billedet ned, som jeg har givet link til, omdøbe den til bg.jpg og uploade den under medier, så skulle den være på plads.. |
– Oscar Levant