Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Red Bull

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, og du har råd til det ;)
De er jo lidt halvdyre, selv i Tyskland..

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:34

Haha ja. Men 1-2 om dagen i stressed situationer og inden sport vil jeg drikke dem, bare jeg ikke dør :D

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 15:45

GarethBale:

Haha ja. Men 1-2 om dagen i stressed situationer og inden sport vil jeg drikke dem, bare jeg ikke dør :D

Har drukket 8 på en dag. Uden at sådan kunne mærke det andet end jeg var frisk.

Tror man skal drikke sygt meget for at dø af det .

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:48

Tak alle sammen! Betyder meget at jeg ikke dør fordi jeg har drukket en masse red bulls ;)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 19:31

Àsgeir Gunnarsson:

GarethBale:

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Du dør kun, hvis du drikker 25-30stk stortset lige efter hinanden. Og mon ikke at man ender med at kaste op eller ligende inden :o)

Men selv 8stk ville jeg slet ikke anbefale om dagen, pga. den store mængde af sukker bare én dåse indeholder :o)

Kan dog istedet anbefale energi shots. Jeg tager selv ét energi shot, mener det er fra Cult. Og det er helt klart noget der kan mærkes, og ét shot virker langt bedre end et par red bull efter hinanden.

Jeg mener at det er 166mg koffein, der er i sån et lille shot. Instant energi! :D

Jeg har købt mine for 15kr. pr stk i Metro

Mvh

C.P

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:33

Casper Poulsen:

Àsgeir Gunnarsson:

GarethBale:

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Du dør kun, hvis du drikker 25-30stk stortset lige efter hinanden. Og mon ikke at man ender med at kaste op eller ligende inden :o)

Men selv 8stk ville jeg slet ikke anbefale om dagen, pga. den store mængde af sukker bare én dåse indeholder :o)

Hvis du har brug for noget akut energi, kan jeg dog anbefale energi shots. Jeg har selv købt mig et par stykker og de virker med det samme og langt bedre end et par redbull efter hinanden. Jeg mener, at det er Cult Shots, jeg har prøvet. Købt for ca 15kr pr stk i Metro. :o)

Det var også kun fordi jeg skulle holde mig vågen.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 19:38

I er godt klar over at koffein bare låner energien, som skulle være brugt senere på dagen?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:47

Synes personligt de shot's smager virkelig dårligt, mens Red Bull faktisk smager lige så godt som sodavand - hos mig om ikke andet. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 19:58

Keld_J:
 Jeg vil også gøre opmærksom på at der findes 100% naturlige energidrik uden hvid sukker. Som også er godkendt så sportsudøvere så de ikke bliver dømt for doping. http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk/produkter/b.en/ 

Haha, ja det kan man også med almindelig appelsin juice ;) Det vist "Yet another MLM juice product" der koster kassen?

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 20:02

Martin :

Synes personligt de shot's smager virkelig dårligt, mens Red Bull faktisk smager lige så godt som sodavand - hos mig om ikke andet. 

Så må man tage nogle flere dér :D

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)