Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intern linkstruktur - meget kort og hurtigt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt spørgsmål.

Hvis jeg har en menu i toppen der henviser til siden X, er det så totalt overflødigt også at henvise til siden X i min tekst?

Jeg fik af vide før, at søgemaskinerne kun følger links til en side én gang, men hvis man kan nå ALLE undersider via topmenuen, betyder det så at interne links reelt set er irrelevante? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

Hvis du kan gøre det nemmere for brugeren af hjemmesiden, så synes jeg du skal gøre det. I sidste ende handler ikke alt om SEO men også meget om at gøre siden brugervenlig. Så fastholder du en masse besøgende

Med venlig hilsen

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 14:25

Jeg var nu mere interesseret i det fra et SEO teknisk synspunkt.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:00

Linnart Sining Felkl:

Hvis du kan gøre det nemmere for brugeren af hjemmesiden, så synes jeg du skal gøre det. I sidste ende handler ikke alt om SEO men også meget om at gøre siden brugervenlig. Så fastholder du en masse besøgende. 

Med venlig hilsen

Jo det er jo netop det det handler om i sidste ende, Ser man på SEO og rigtig mange af de ting der er godt for en hjemmeside, ja så har det også noget med brugervenlighed at gøre, for bare at nævne nogle få: intern linkbuilding, ekstern linkbuilding, hastighedsoptimering, fjernelse af dobbelt indhold, h1 etc.

Så jo i langt de fleste tilfælde, hvis man tænker SEO tænker man også brugervenlighed.

Til trådstarter.

Jo selvfølgelig gør det noget for din SEO at du i teksten linker til sider både eksternt og internt. også selvom nogle af de links også befinder sig i din hovedmenu.

Den måde jeg plejer at give dem lidt mere værdi er ved at lave struktur koden på en måde, og derefter gør jeg det visuelt korrekt via CSS. Det betyder at indholdet i strukturkoden (Det Google Læser) er øverst i dokumentet, mens menuer kommer efter indholdet. Og så er det kun hvis ikke der er et link i indholdet at hovedmenuen tager over. Og så vil dit interne link også få lidt mere power.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 17:03

Hvordan tjekker man om man har dobbelt H1er på sin side?

Findes der et program eller en hjemmeside til det?

Simon

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:07

Det nemmeste er at kigge i kildekoden, fx med firefox så du også kan søge i det, og så søger du ellers bare efter <h1 i kildekoden. Jeg bruger ikke nogen værktøjer til dette selv, da jeg synes den nævnte metode er den der er hurtigst. men jo der findes da nogle værktøjer til at se efter forskellige ting på en hjemmeside, også h1, h2, links etc.

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 17:10

KTJ-Media.dk:
Den måde jeg plejer at give dem lidt mere værdi er ved at lave struktur koden på en måde, og derefter gør jeg det visuelt korrekt via CSS. Det betyder at indholdet i strukturkoden (Det Google Læser) er øverst i dokumentet, mens menuer kommer efter indholdet. Og så er det kun hvis ikke der er et link i indholdet at hovedmenuen tager over. Og så vil dit interne link også få lidt mere power.

Det var sgu en smart idé. Tak for den :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:26

HornskovVindberg Inkasso:

KTJ-Media.dk:

Det var sgu en smart idé. Tak for den :)

Det var så lidt, og ja det kan betale sig at være lidt kreativ med CSS, eller i hvert fald have den viden der skal til for at man kan være kreativ på en sådan måde. Men det betaler sig i længden, og ja det er småting, men mange bække små som man siger, og SEO er jo også Mange bække små.

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01

HornskovVindberg Inkasso:

Jeg var nu mere interesseret i det fra et SEO teknisk synspunkt.

Jeg ville bare sige: Det skader ihvertfald ikke, hvis man linker noget mere på kryds. 

Med venlig hilsen

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:17

Simon Kristensen:
Hvordan tjekker man om man har dobbelt H1er på sin side? Findes der et program eller en hjemmeside til det?

Ja, det gør der. Jeg har udviklet et SEO værktøj til analyse af websider, som bl.a. kan analysere indholdet af H1-H6 og mange af de andre vigtige elementer på dine websider.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)