Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dyt Dyt, skal vi byt... :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter Facebook har deaktiveret funktionen, hvor man kan foreslå sine venner at de kan blive fan / "synes godt om" ens fanside, så tager det utroligt lang tid at opbygge sig en stor fanskare til sine nye hjemmesider.

Facebook har stadig funktionen foreslå til venner, men den fungerer ikke og vi mennesker er jo desværre sådan indbygget, at vi helst ikke tilmelder os noget, medmindre der er en del andre der også er tilmeldt i forvejen. Vi vil jo helst ikke ses som outsidere.

Så her er mit forslag:

Hjælp mig med at få flere fans til min nye side ved at " synes godt om" den og jeg kvittererer med at "synes godt om" din nye side.

Du finder min side her: http://www.widgy.dk   Facebook boksen befinder sig øverst i højre side på sitet.

Smid linket til din side, som kommentar herunder

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:17
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

Kanon side!

Du har fået et like herfra, og lige et link til min side, der omhandler engelsk fodbold :-)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:34

Bøt Bøt, det skal vi not ;)

Ej, det er en virkelig fed side.. Jeg har dog aldrig helt forstået det med bare at få "likes" - ville hellere have nogen "likes" som kan bruge det til noget, men kan selvfølgelig være nogen af mine venner/bekendte som også vil synes om det  osv osv.

Men cool er den i hvert fald! Good job!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:40

Hele ideen med likes går jo i sidste ende ud på at få trafik. Når folk har liket på din side, så vil jeg næsten vove at påstå, at der på et eller andet tidspunkt, nok skal være et af de opslag som bliver lagt ud på deres nyhedsvæg på facebook, der nok skal fange deres interesse og dermed give et klik/besøg, som man normalt ikke ville have fået.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Debatten har været her før. Nu har i fremført de bedste argumenter fra begge lejre.

1) Bytterne:
Vi vil bare gerne have nogen så der ikke ser tomt ud.

2) Kværnerne
Vil kun have dem der kan bruges til noget.

.. jeg har nået den konklusion at det er umuligt at ændre ved den opdeling, selv ved at prøve at tale 1)'erne til fornuft Smile

Long term gavner bytteriet ingen, da et 'like' på en måde bliver devalueret. "Hey, jeg har fundet ud af at det er svært at skaffe penge. Skal vi ikke mødes nogle stykker og printe vores egne?"

En facebookfilosofisk betragtning leder mig til det indre billede, at det næste 0 bare er 200. Dvs en tilstand, hvor alt under 200 ikke kan bruges, fordi alle kan bytte sig til 200. Så gælder det om at bytte sig til 300... and so forth.

I) Læg noget værdi så folk ikke kan holde sig væk.
II) Tag evt. et facebook kursus (◄◄ Klik og se video) og få lagt den rigtige strategi fra start. Det første er et godt råd, det sidste er en reklame... men jeg mener det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)