Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTML Kodning..!?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Folk der vil udvikle websites og ikke gider lære HTML-kodning i hånden er nogle lamme amatører, der burde finde noget andet at lave!

He he, helt enig.....

;-)

/Grosen 

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 13:49

Mikkel deMib Svendsen:

Folk der vil udvikle websites og ikke gider lære HTML-kodning i hånden er nogle lamme amatører, der burde finde noget andet at lave!

Ja, jeg ville jo nok have udtalt mig i mindre bramfrie vendinger - men jeg er enig!  Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:07

Du er også altid så politisk, Morten hehehe :)

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:33

Altså, nu er det engang sådan, at man ikke kan være ekspert inden for alle felter. Jeg ser det som en god idé, at "outsource" den mere tekniske del af en hjemmesides fødsel. Herefter er det dog vigtigt, at det er muligt at få support hurtigt, om det så er fra en bekendt eller virksomheden der har udviklet siden.

I er måske enige i det og siger, at folk skal lære det grundigt eller helt lade være?

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 16:16

Det kommer an på, hvad man vil med det.

Snakker vi om kommercielle sider, så ja. Det er faktisk ikke spor nemt at gøre det korrekt ifølge standarderne og samtidig få tingene til at se ens ud uanset hvad brugerne nu er udstyret med mht. browser, skærm, antispyware, sikkerhed osv.

Men der er intet i vejen for at man selv roder med den private hjemmeside og på den måde opbygger et vist kendskab til det bagvedliggende.

En smule kendskab kan også sortere de værste fjolser fra, der reklamerer med søgemaskineoptimeret CMS - der viser sig at indeholde grove fejl i html! (jeg har lige set sådan en - IKKE en Amino!)

Tilmeldt 26. Oct 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:51

Hej,

skal du have en 'professionel' hjemmeside til din virksomhed så vil jeg anbefale følgende:

1.) sørg for at specifikationer og standarder overholdes

2.) sørg for at hjemmesidens design skabelon er baseret på CSS og ikke på tabeller

3.) kontrollér om siderne kan ses med flest mulige typer af browsere. F.eks. på http://www.browsercam.com (gratis prøveperiode, ellers betaling) - søg evt. efter andre, der er flere der er gratis

4.) sørg for at hjemmesiden er dynamisk (evt. JSP, ASP ell. PHP)

5.) sørg for at hjemmesiden er søgemaskineoptimeret

Jeg kan forstå at du er helt nybegynder med udvikling af hjemmesider. Så hvis din hjemmeside skal bruges i forbindelse med en virksomhed så vil jeg anbefale dig at du finder et IT-firma (evt. her på amino, der er flere af slagsen) til at håndtere udviklingen af din virksomheds hjemmeside. Som det er nævnt tidligere så kan det være en fordel at sætte sig lidt ind i tingene - men for at få en ordentlig løsnng (professionel) - så er der rigtig mange ting som du skal sætte dig ind i - og det tager tid.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)