|
Gadensgaard-> Har du læst mit indlæg i den kontekst, det hører hjemme? I så fald: Forsøg igen. Jeg er ikke modstander af DreamWeaver eller andre designprogrammer, der tilbyder automatik. Jeg fortæller blot den uøvede, at man med automatik sikkert kan nå frem til et hæderligt resultat, men at det langt fra er sikkert at dette resultat bliver det samme i forskellige browsere - eller vil fungere i den næste generation af browsere (som vi så det da IE7 valgte at overholde flere af standarderne end hidtil). Hvis ens tilgangsvinkel til hjemmesider udelukkende baseres på automatik-programmer, så kan man få en meget hård medfart. Og bliver i øvrigt tvunget til at købe en opgradering, når www ændrer sig. Jeg er klar over, at DreamWeaver giver dig lov til at lege på kode-plan, men en absolut nybegynder kommer aldrig ind i koden. Så er det faktisk bedre at starte med at lave noget "Hello World" i notepad. Set i det lys, så mener jeg at min bil-analogi samt min påstand holder stik. Eller er der noget, jeg misser? Vh Peter |
Gadensgaard:Du vil måske anbefale notepad til at lave hjemmesider i?
Hvad er der nu i vejen med notesblok? Den har været en trofast følgesvend i mange år!
Bliv gratis medlem