Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg her fået den idé alle vil have, men er blank på, hvor jeg kan få fremstillet en prototype!??!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer:)

Jeg har fået en genial idé, synes jeg da selv;) hehe...

Jeg er derfor klar til at tage skridtet videre og vil derfor gerne have fremstillet en prototype. Men, hvor er det muligt at få gjort dette i DK?

Det jeg specifikt er på udkig efter er:

1. Design af prototypen.

2. Et sted der kan fremstille prototypen i hård plast, som kan tåle til lidt af hvert.

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal to forskellige steder hen? Først nogen der kan designe den og så nogen der kan fremstille den. Hvordan foregår sådan noget?

Hvis der er nogen der har erfaring med dette vil jeg være DYBT taknemmelig?

På forhånd tak:)

P.S. Håber at alle i iværksættere nyder vejret lidt;) Det skal man jo også huske!

- God weekend!

Mvh.

Joachim

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:25

Hej Joachim!

Jeg har sendt dig en privat besked med nogle flere detaljer, men ellers så tror jeg at jeg kan hjælpe dig!

Jeg arbejder som industriel designer / Produktudvikler, så jeg kan forhåbentlig lave et design til dig som du kan blive glad for, og så kan jeg selvfølgelig give dig gode råd til hvad du skal derefter Smile

Noget af det første du bør, når du har færdig udviklet dit produkt, er at få lavet en prototype som du siger, og så se om du kan finde nogle investorer, eller få nogle ordre hjem.

Du siger du gerne vil have produktet støbt i plastik, og sådan en form er desværre meget dyr Sad

Men alt det kan vi diskutere! Jeg vil ihvertfald rigtigt gerne høre mere om hvilke tanker du går med Smile

Mvh. Jens

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:32
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Før du tænker på design af prototypen ville jeg lige få undersøgt om der allerede er patentrettigheder.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)