Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chatsupport

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Til et projekt vil vi have en chat support på vores hjemmeside, altså sådan et lille vindue der popper op i højre hjørne. Hvad er jeres erfaring med dette? og hvilket system bruger du til jeres chatfunktion? 

Jesper

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:00

Jesper Jensen:
altså sådan et lille vindue der popper op i højre hjørne
Er du ikke sød at lade være? En knap er fint.

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 13:02

Magnus:

Jesper Jensen:
altså sådan et lille vindue der popper op i højre hjørne
Er du ikke sød at lade være? En knap er fint.

Ikke medmindre du giver mig en god grund til det, og at den irriterer dig er ikke nok;) Har du hørt det giver en dårlig effect, jeg har kun set dokumentation for det modsatte?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Jeg ved mange bruger den Zopim tilbyder, tror det er en succes ...

/allan

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har prøvet mange forskellige , fra gratis til dyre, og Zopim som Allan nævner , virker LANGT bedst.

Kunder bruger det til at skrive meddelelser, når jeg er offline, og når jeg online får jeg kunder på det. Den er synlig uden at være anmassende. Kan kun anbefale det, er mange mange gange bedre end andre.

Se det i funktion her : aktiv 3 med chatsupport

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 13:14

Jimi Hove:

Jeg har prøvet mange forskellige , fra gratis til dyre, og Zopim som Allan nævner , virker LANGT bedst.

Kunder bruger det til at skrive meddelelser, når jeg er offline, og når jeg online får jeg kunder på det. Den er synlig uden at være anmassende. Kan kun anbefale det, er mange mange gange bedre end andre.

Fedt, godt at høre fra en der har prøvet det. Hvilken af deres muligheder har du købt? har du erfaring med at hele vinduet popper op til nu hvor det kun er en lille orange boks? Kan man gøre sådan så boksen kun dukker op når man er online?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:17

Jesper Jensen:

Ikke medmindre du giver mig en god grund til det, og at den irriterer dig er ikke nok;) Har du hørt det giver en dårlig effect, jeg har kun set dokumentation for det modsatte?

Selvfølgelig er det nok at den irriterer ham ... hvis du irriterer din bruger forlader de din side og kommer ikke tilbage, og handler altså heller ikke hos dig.

Hvis jeg ser sådan en popup så lukker jeg resolut siden, på samme måde som hvis der kommer musik eller film uden jeg har bedt om det.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:17

Jeg har købt den til en mindre virksomhed. Kan ikke lige huske helt, hvad den kan. Men med den gratis kan du tage imod èn chat om dagen, og det jo ikke nok.

Nej, man kan vidst ikke fjerne boksen, når man er online. Men det er heller ikke en god idè synes. Bare her de sidste 48 timer, har jeg fået 4-5 henvendelser ved at folk skriver til mig igennem boksen, mens jeg er offline.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:18

Jimi Hove:

Det der er méget bedre!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:19

Det der med at et vindue popper op ( og spørger om man kan hjælpe med noget), når der er en kunde i butikken , det skal du ikke bruge ( men det kan du bare slå fra).

Jeg har testet det, og folk forsvinder efter 2 sekunder. I USA kan man muligvis godt lide den form for service, men ikke her i DK.

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)