Kære Amino''er Vi står i en meget dårlig situation. I øjeblikket lejer vi en server hos en virksomhed fra Sjælland. Vi har indgået en kontrakt med virksomheden, hvor de yder 24 timers vagttelefon. Nu har vi ikke kunnet få kontakt til deres vagttelefon i 8 døgn, samt sendt en række mails, som ikke er blevet svaret. Vi føler, at virksomheden har haft en væsentlig misvedligeholdelse ifølge kontrakten. De føler ikke, at de har haft nogen form for misvedligeholdelser! Har I nogle forslag til, hvad vi skal gøre? Ser frem til at høre fra jer. MVH Søren Larsen |
Datacenter overholder ikke kontrakt
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Sørg dog for at advare os på Amino, og andre du taler med, så de kan undgå at komme i din situation. :) d. |
www.onapp.com
Hej Det er godt 4500kr vi har i klemme.. Det kunne have været mange flere penge, hvis vi havde været en større virksomhed! Jeg vil lige "true" virksomheden med dårlig presseomtale før jeg offentliggører virksomhedens navn. MVH Søren Larsen |
Hej Jeg vil råde jer til at holde jer langt væk fra VIP Group ApS - www.vipgroup.dk !! Hvad skal vi gøre ved denne sag? MVH Søren Larsen |
har du mulighed for at paste dem, så vi kan se hvad der står ? :) |
Hvis de stadigvæk nægter dette er der sandsynligvis aftalt et værneting i kontrakten, oftest enten en voldgift eller den lokale byret. Allerede her vil det sandsynligvis være billigere at skifte til en anden udbyder. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Har uploadet deres betingelser.. Kan desværre ikke uploade selve kontrakten mellem VIP Group ApS og os.. Aftalen indeholder: Adgang til 1gbit full-duplex internetopkobling Oppetidsgaranti på 99,99 p.a. (frem til kundens netstik) Redundant aircondition 10/100 mbit ethernet tilslutning til VIP Griup Aps' netværk IP-adresser efter behov Mulighed for opsætning af firewall regler Mulighed for backup løsning Mulighed for at benytte vores DNS servere 24 timers vagttelefon MVH Søren Larsen |
Har du reklameret skriftligt overfor dem og givet dem 30 dage til at udbedre fejlen? |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Vi hæver aftalen pr. dagens dato. Vi tilbyder dem betaling for det forbrug vi har brugt. Så må vi håbe, at sagen bliver lukket! Jeg siger mange tak for jeres indlæg.. Fortsat god dag til jer alle. MVH Søren Larsen |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)