Hej, Vi har for nyligt fået lagt vores lille webshop prorunner.dk om til en Mangeto løsning med et nyt og (forhåbenligt) mere brugervenligt design. Vi har med valgt at starte ud med tre produkter i shoppen, det er hovedsageligt kompressionstrømper og løbestrømper, for at kunne holde fokus på hvad der virker og så langsomt udvide udvalget. Vi har en del planer bl.a. skal vi have lavet nogle videoer til produkterne og have udtalelser for nogle af de professionelle brugere af produkterne. Vi synes også at Magentos checkout process er unødvendigt lang, så den bliver også lavet om, for ikke at tabe for mange potentielle kunder her. Men vi kunne rigtigt godt tænke os at høre hvad jeres indtryk er og hvad I synes der kan gøres bedre. Mange tak og fortsat god Kristi himmelfartsdag :) |
Hej,
Ser designmæssigt pænt ud. Som du selv nævner har I valgt at starte med 3 produkter, hvilket i min optik er alt for lidt. Jeg ville muligvis handle hos jer, men fandt jeg en shop, hvor jeg kunne købe jeres produkter, samt andre løbe relaterede produkter ville jeg nok vælge shoppen med største udvalg. Cost-drivers som fx kunne være en billig drikkedunk eller lign. skal man ikke underkende...
Men igen flot design :)
v.h. John Larsen