Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisortjek i København

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 74
Fra  christianhvid.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

(Jeg tror jeg har lavet en tråd om det her før - men lang tid siden - og nu er det alvor).

Jeg har kørt selvstændig konsulentvirksomhed i nogle år og har altid selv lavet årsregnskab.

Nu vil imidlertid gerne over på virksomhedsskatteordningen og vil derfor gerne have en revisor til at tjekke mit regnskab her til d. 1/7.

Min økonomi er virkelig simpel: Der er nogle indtægter, nogle udgifter, noget udbytte og så noget opsparing, der står på en bankkonto tilhørende mit se-nr.

Jeg vil gerne have et fysisk møde, så vedkommende skal være et sted i København.

Jeg regner med at betale pr. time.

Nogen anbefalinger?

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Du skal være velkommen til at kontakte os for et tilbud på hvad det vil koste hos os at få lavet regnskabet og selvangivelsen.

Du kan kontakte os på morten@revisorfirmaetlemo.dk eller på 42 22 49 32.

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Hvid:

Min økonomi er virkelig simpel: Der er nogle indtægter, nogle udgifter, noget udbytte og så noget opsparing, der står på en bankkonto tilhørende mit se-nr.

Er det ikke sådan alle økonomier er bygget op :O)

Har aldrig prøvet at bruge denne service og ved heller ikke om der er tilmeldt nogle gode revisorer, men det er da et forsøg værd http://www.henttilbud.dk/revisor/

Ellers er der også Peter - Revisor herinde fra. Han er god til at svare på spørgsmål her på Amino, så prøv at hiv fat i ham.

Mvh

Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Udfra dit indlæg vil vi gerne være dig behjælpelige med noget rådgivning og sparring, hvis du har brug og behov for det.

Vi vil derfor i givet fald gerne tilbyde et uforpligtende møde med dig på vort kontor, Skindergade 38, 2, 1159 København K.

På et evt. møde vil undertegnede deltage med reg. revisor Kent Nymark.

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen
NymarkChristensen A/S


Sonny Kovacs


sonny@nymarkchristensen.dk

Skindergade 38, 2
1159 København K
Tlf. +45 33 15 88 88
Dir. +45 35 20 92 18


www.nymarkchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)