Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms-registrering eller ej?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brønderslev
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg sad sådan set og var ved at bestille en ordentlig omgang t-shirts. Men jeg får så at vide at jeg skal have et CVR-nummer for at kunne få de her tshirts, til indkøbspriser vel og mærke. Nu kommer mit spørgsmål så;

Baseret på den hændelse, vil jeg spørge om det kan betale sig at være momsregistreret? Det er trods en besparelse på 80% i forhold til hvis jeg vil købe tshirts til normalpris.

Jeg regner selvfølgelig med at overskride grænsen på en omsætning på 50.000kr ude i fremtiden, uden tvivl.

Mvh

En ung, grøn iværksætter,

Esben Rahbek

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15

Hej.

Jamen hvis du har en formodning om at nå grænsen for tvunget momsregistrering i fremtiden,

er der nok ingen vej uden om.

MvH

Peter

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 10:16

Hej Esben

Hvis du regner med at overskrive en omsætning på 50.000,- ja, så skal du momsregistreres..

Med hensyn til om du skal være momsregistreret for at kunne købe dem til den billige pris er jeg faktisk meget i tvivl om, det følger jeg lige med på.

Kig evt. efter svar her:
http://www.startvaekst.dk/vhmidtjylland.dk/lovkrav-ved-opstart/0/4

De
plejer at have nogle gode forklaringer på det hele, og det er vejr at kigge igennem..

Mvh.
Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)