Højeste bud er nu 600,- kr. |
Så er der 10 min. tilbage...
Højeste bud er nu 600,- kr. |
/Shock
Så er der 10 min. tilbage... 700,- er højeste bud |
/Shock
Du skal da bare lade vær med at være flabet. Længere er den ikke. Du sidder og spiller smart når du i første omgang har formuleret dig forkert, hvilket skyldes at vi ALLE i denne tråd har misforstået dig. Det er ikke særlig smart. |
Download min gratis e-bog: 10 skudsikre trin til at starte og drive en succesfuld webshop
2 min. tilbage. Højeste bud er 700,- |
/Shock
ved godt jeg ikke må byde på den måde, sidder med min smartphone og kan ikke lige finde knappen til privatbesked. |
Så er der lukket og slukket. Tak for alle Jeres bud! |
/Shock
Tillykke til køberen! Vildt god pris han eller hun har fået for siderne. Dog ærgrelidt at tråden var lidt af et kaos! Mvh David Bograd |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Et par små børn giver et stjerner pa grund af den her tråd og dem har jeg da en hel del af på lager så jeg returnere gerne en stak af dem |
Nu beder du jo også selv om det. For det første kan du ikke udtale dig om de folk der har givet dig stjerner og deres alder.. For det andet virker det som om de fleste herinde er mentalt ældre end dig. |
Download min gratis e-bog: 10 skudsikre trin til at starte og drive en succesfuld webshop
Hvad dælen laver i egentlig? For en gangs skyld har vi rigtigt sommervejr der kan måle sig med det sydlige Europa og i vil hellere sidde og skændes? Don't feed the troll. |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)