Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi synes om hinandens Googles +1

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:
Er det kun mig som synes at den her +1 bare er endnu et irriterende element

Nej, du er ikke eneste.

Men du vil ikke finde nogen FB likes butten, tweet this eller Google +1 button på undertegnets side, syntes det er et latterligt tiltag fra google, og syntes helt klart det er et step back for seriøsiteten.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:19

Lad os se hvad den magiske knap kan gøre, jeg hopper med på bølgen :)

Freelance grafiker

Fortsat god dag..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:46

jeg Ved ikke hvad det kan gøre for min stripper polterabend side , med lad os se især vis det haves en SEO effekt

i må have en super dag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:

Kim Vinberg:
Er det kun mig som synes at den her +1 bare er endnu et irriterende element

Nej, du er ikke eneste.

Men du vil ikke finde nogen FB likes butten, tweet this eller Google +1 button på undertegnets side, syntes det er et latterligt tiltag fra google, og syntes helt klart det er et step back for seriøsiteten.

Jeg må erklærer mig uenig, men tillad mig først at klargøre hvorfor:

Personligt synes jeg det er et smart træk/tiltag fra Google's side. De har selvfølgelig set hvor populært facebook's "like"-tiltag er blevet, og hvor meget folk bruger det. Mange folk er konstant logget på facebook, og derfor er det ikke svært at klikke på "like" på de forskellige hjemmesider.

Ligeledes er der også rigtig mange som har google toolbar, gmail, adsense, blogger etc. etc. og de er også logget ind konstant. At Google inddrager forbrugerne af Google selv, til at give bedre resultater ser jeg som et godt tiltag. Google har naturligvis som skrevet før lagt mærke til hvor populært facebook's like-button er blevet, og derfor finder de det nye tiltag tillokkende, da folk simpelthen bare ikke "liker" noget hvis de ikke bryder sig om det!

Jovist - der kan da manipuleres en smule, da man jo kan bede hele sin vennekreds klikke på +1 på ens hjemmeside, og hvis det bliver taget med i Google's søgeresultat, ja så er det måske et skridt tilbage - men dette er hverken bekræftet eller afkræftet.

En person i tråden nævnte at han savnede det gamle Google, hvor man fik en side med gode resultater, men sandheden må dog være at Google konstant bliver forbedret, og konstant bliver mere moderne - hvilket de også skal blive, da folk ellers ikke vil bruge dem. Google's eneste mål er at finde det bedste resultat hurtigst muligt, og efter relevans - kan de ikke gøre det - så er de færdige. Google ved ligeledes også at dets konkurrenter arbejder dag og nat på at lave noget som slår benene væk under dem.

FB-likes, tweet this og Gogle +1 er i virkeligheden i min optik ikke meget mere anderledes end "social bookmarking". Jeg er meget for udtrykket "Sharing is caring".

Det skal lige siges at dette er min personlige og uforbeholdte mening :)

Synes bare jeg ville dele mit synspunkt. Jeg tror det er klogt at inddrage brugerne i hvad de ønsker - hvis der vel og mærke er en form for sikkerhed der gør at det ikke kan udnyttes, og svindles med.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 09:25

Bork, den er i højre side nede i bunden.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 09:25

Alexander R. B:

Lad os se hvad den magiske knap kan gøre, jeg hopper med på bølgen :)

Freelance grafiker

Fortsat god dag..

Så er det gjort.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min AdBlocker tolker Google +1 som spam, og fjerner den fra alle sider. Der kan man bare se. Den har fat i et eller andet. Skype-Smile

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)