Hej alle aminoer. Som så mange andre herinde, drømmer jeg om at skabe og drive min egen virksomhed. Jeg er i øjeblikket studerende, og tid er derfor en knapfaktor. Derfor har jeg fået en idé, der måske kan fungere sideløbende med mit studie, som ikke stjæler for meget tid. Baggrunden for ideen er at danskere generelt er for dårlige til at skifte deres deres tandbørste (er dokumenteret og beskrevet i flere artikler). Benyttes en tandbørste for længe, er den fyldt med farlige bakterierne og funktionaliteten er nedsat. Deraf stammer min idé, der sørger for, at der dumper en ny tandbørste ind ad brevsprækken, når det er tid til at skifte. Man køber et abonnement i webshoppen, og vælger hvilken tandbørste man ønsker, og hvor ofte man ønsker en ny tandbørste tilsendt. Hvad siger I til ideen? Hvis omkostningerne kan holdes i bund, så børsterne kan sælges til samme pris som i detailkæderne, ville det så være interessant for dig? Jeg kan umiddelbart ikke se andre tilbyde denne service - omend der er offentliggjort en pressemeddelse om en lignende idé - den er bare ikke aktiv og deres domæne er dødt. En sidste bekymring herfra: Er der nogen af jer, der har et link til et muligt sted, hvor der kan importeres tandbørster fra? På forhånd mange tak for jeres respons! Venlig Hilsen Jonas Jacobsen |
Igen der har input til min idé?