Skal bruge ovenstående i en udgave der giver mig lov til at udvikle programmer kommericielt, og gerne i en boxed edition :)
Evt. skal jeg også bruge en Windows 7 Professional i samme ombæring.
Nogen der kan give mig et godt tilbud? eller evt. henvise til et sted (gerne direkte link ... jeg kan ikke hitte rundt i microsofts licenser og udgaver) hvor jeg kan købe det?
Det er nok muligt du ikke kan være med i programmerne nedenfor. Jeg ved ikke hvor længe du har været selvstændig.
Jeg er ikke inde i reglerne, udover de muligheder der er for at få det gratis i nogle år - og dernæst få det for 100 USD. Her er links til dem. Til de studerende er der også et program.
Jeg kan ligesom Gita også anbefale Bizspark. Det er et super program som kun koster 100 USD, hvor du får rigtig mange ting (mener det er hele VS Studio pakken + SQL + andet brugbart gøgl).
Hvis du skal ud og købe det selv... Well... Så skal du i hvert fald kunne sælge en del! ;-)
Jeg sider faktisk selv i JCI Kammer med en som arbejder hos Microsoft, hun sælge bare deres virtuelle hosting løsninger istedet (det de kader for deres cloudhosting) og har sikker ikke styr på udviklingsværktøjer.
Express versionen er gratis, men dækker ikke behovet?
Desværre ikke .. jeg skal op og have Professional udgaven, ved ikke hvor meget du selv koder, men debuggeren i express udgaven er _helt_ i hegnet, der er mange ting du slet ikke kan debugge, f.eks. tråde. Desuden har jeg fået lov at købe den fulde ... så vil jeg gerne ha fuld valuta for pengene ;)