Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med erfaringer fra Basicpay.dk - DK's billigste betalingsløsning ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt i dag basicpay.dk som ser fint ud, hvis det ellers findes i virkeligheden ? Jeg ringede til fastnet nr som står på kontakt siden: fejl. Nogen her, der kender noget til dette firma eller personen bag firmaet?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart ville jeg ikke turde handle der, firmaet er fra Februar iår, hjemadressen er en lejlighed i et højhus i Ørestaden og hjemmesiden ligner noget min lillebror på 14 har lavet og indeholder ikke noget der som sådan overbeviser mig om det modsatte.

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 10:08
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Hvis din lillebror på 14 laver sådanne hjemmesider, vil jeg gerne i kontakt med ham. Jeg synes at hjemmesiden tjener sit formål, nemlig at informere.

PS hvad skal jeg egentlig bruge dit svar til? Jeg spørger efter personer MED erfaring. Du har ikke erfaring. Hvorfor svarer du?

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:23

Hvis deres hovednummer melder fejl når du ringer til det virker det da en smule useriøst.. Men det kan jo selvfølgelig være en kortvarig fejl hos deres teleudbyder.

Men til noget så forretningskritisk som betalinger ville jeg nok vælge at satse på et mere etableret selskab som f.eks. quickpay.dk der har deres egen betalingsgateway

Jeg kunne forestille mig at basicpay blot er reseller af et andet betalingssystem, men jeg ved det ikke..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 10:27

Det ser umiddelbart meget godt ud, helt sikkert et spændende valg for nystartende webshops

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 10:30

Anders Christensen:

Jeg kunne forestille mig at basicpay blot er reseller af et andet betalingssystem, men jeg ved det ikke..

Noget kunne tyde på, at de er reseller af Quickpay:

http://basicpay.dk/vi-tilbyder/betingelser/ :

Basic Payment har via Pil en godkendelse hos de respektive indløsere vi samarbejder med. Softwaren er certificeret, og overførsler mellem Basic Payment og indløserne sker i krypteret form.

Men vil da tro, de skal høvle en del abonnementer igennem, hvis de skal holde prisen på 49,-

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:32

Michael Maardt:

Hvis din lillebror på 14 laver sådanne hjemmesider, vil jeg gerne i kontakt med ham. Jeg synes at hjemmesiden tjener sit formål, nemlig at informere.

Enig - et fint opsat wordpress:)

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 10:46

Anders: jeg tror at du har ret. De er reseller hos sandsynligvis Quickpay

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 10:00

Hvis basicpay.dk ser fint ud, kan det være fordi jeg har bidraget med en hurtig og kompetent korrekturlæsning. Desværre har jeg - trods tre rykkere pr. brev - endnu ikke modtaget betaling for mit arbejde tilbage i april. Jeg plejer stort set altid at få mine regninger trukket hjem. Men det er da påfaldende med et betalingsfirma, der er udfordret på manglende betalinger til sine underleverandører.

I øvrigt har jeg, Michael, "Frigørelsens Paradoks" Bind 1 stående på min bogreol. Kom der nogensinde et bind 2?

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 11:30

Hej John

emnerne blandes lidt her :-) Nej, det blev ved bind 1.

Hilsen Michael

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)