Jeg har lige downloaded Wordpress og har fundet et godt template jeg vil bruge, men der opstår et problem når jeg gerne vil have min egen permalink - den siger sådan her:
<a href=" Catchable fatal error: Object of class WP_Error could not be converted to string in/home/www/drq.dk/wp-content/themes/newspress/index.php on line 42
Går jeg ind i editoren, så står der på linie 42 denne besked i index.php
-Hjemmesiden fungere altså fint nok hvis jeg bruger standard permalink strukturen, men fejler totalt hvis jeg prøver at sætte den til nogle af de andre måder URLen kan vises på.
Nogle idéer til hvad der kan være galt med linie 42?
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Ja, det var en ordentlig salve spørgsmål og et enkelt "prøv-det-svar". Håber du kommer videre. Gør du ikke - skal jeg gerne hjælpe dig på vej, hvis jeg kan.
Har du prøvet med et andet tema og samme permalink - bare så vi i rent problemknuseriets udelukkelser kan spore os frem til hvad det kan være?
God morgen. Godt tænkt, med hensyn til at installere et andet tema for at se om det afhjælper problemet - og det gjore det sørme.
http://drq.dk/ny-avis/ < - - - som du kan se på linket, så har det en sund struktur nu, i det ny installeret tema, så der må være tale om en klar programmeringsfejl i det andet tema.
Hjemmesiden til "gutterne" der har det tema jeg gerne vil have findes her: http://www.zoarra.com/NewsPress/- grunden til at jeg linker til dem, er fordi at jeg lige vil vise at de heller ikke selv bruger sund URL struktur, og det havde de vel gjort hvis det var muligt - det er jo næsten for dumt det andet.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Ja, jeg tænkte nok at det var dit theme den var gal med, men altid godt at få af/bekræftet.
Skriv til gutterne der har lavet det theme og fortæl dem at deres theme har permalink fejl.
Jeg er lige ud og gå en lille tur, og jeg kom faktisk lige til at få en lille idé som lige skal afprøves når jeg kommer hjem.
Jeg kan jo prøve at kigge på linie 42 i det tema der virker, og så kopier den linie ind det tema som ikke virker - det er jeg spændt på om det kommer til at virke.