Hey guys! Jeg er ny her. Jeg er for nylig uddannet fra Aalbrg Universitet, og nu kører flere salg projekter mellem Danmark og Asien. Disse projekter er fra forskellige virksomheder og jeg tror, det kunne være bedre, hvis jeg kunne starte min egen konsulent firma til at køre disse projekter.
Spørgsmål er:
Da der ikke ervarer, der passereri minhånd,erdet ikkekorrektatbrugeI/S til ovennævnteprojekter?
Jegfandt, at detkrævermindreend kr. 25.000overskudårligtat væreet I/S selskab.Er det ikkerigtigt?
Jeg forstår ligesom sådan: overskud af et I/S selskab kan deles af to partnere og skat betales fra indkomstskat. Er detrigtigt?
Er der nogen krav om, hvor ofte en I/S selskab skal sammenfatte deres konto? Erdetnødvendigt atgøredette, hvisder ikke ernogenindtjening?
Jeghar kunsåfådummespørgsmållige nu,ogjegersikker på detvilkommemeresenere.
For at få det helt på plads, et I/S eller interssantskab er når 2 eller flere opretter et firma sammen.
Når i opretter et I/S hæfter i solidarisk, hvilket betyder at kreditorerne tager der hvor der er penge, hvis i er 2 der opretter det sammen og du har 1 mio. og han har 100.000 så tager de altså hvor der er penge.
Desuden er der ikke noget loft med hvor stort et overskud du må have, du må tjene så mange penge du har lyst til :D
De bedste hilsner
Emil
Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.
Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com
Så vidtjegforstår,eralleudgifter og overskudregnet medos selv.Så dereringen grundtil athaveenrevisor. Er detkorrekt???ogvibehøver kunatbaretale medSKAT, hvormegetvitjener,ogbetalerforindkomstskat?
Jeg er stadigikkeklart:erviforpligtettil atindsenderegnskabertilSKAT hvermåned/hvertkvartal/hverthalve år/hvertår,hvisder er sågarnogenindtjeningelleromkostninger?