Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg starte med et I/S selskab?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey guysBig Smile! Jeg er ny her. Jeg er for nylig uddannet fra Aalbrg Universitet, og nu kører flere salg projekter mellem Danmark og Asien. Disse projekter er fra forskellige virksomheder og jeg tror, ​​det kunne være bedre, hvis jeg kunne starte min egen konsulent firma til at køre disse projekter.

Spørgsmål er:

1. Da der ikke er varer, der passerer i min hånd, er det ikke korrekt at bruge I/S til ovennævnte projekter?
  2. Jeg fandt, at det kræver mindre end kr. 25.000 overskud årligt at være et I/selskab. Er det ikke rigtigt?
  3. Jeg forstår ligesom sådan: overskud af et I/S selskab kan deles af to partnere og skat betales fra indkomstskat. Er det rigtigt?
  4. Er der nogen krav om, hvor ofte en I/S selskab skal sammenfatte deres konto? Er det nødvendigt at gøre dette, hvis der ikke er nogen indtjening?
Jeg har kun   dumme spørgsmål lige nu, og jeg er sikker på det vil komme meresenere.
 forhånd tak for alle svarYes.
Mvh.
Fei
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 21:55

Hej :)

For at få det helt på plads, et I/S eller interssantskab er når 2 eller flere opretter et firma sammen.

Når i opretter et I/S hæfter i solidarisk, hvilket betyder at kreditorerne tager der hvor der er penge, hvis i er 2 der opretter det sammen og du har 1 mio. og han har 100.000 så tager de altså hvor der er penge.

Desuden er der ikke noget loft med hvor stort et overskud du må have, du må tjene så mange penge du har lyst til :D

De bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Vejen
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 12:11