Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside opdelt på 2 domæner. Er det god SEO?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Kasper Gregersen Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg har haft en idé til en konsulent virksomhed for mellemstore virksomheder/foredragsholder på tegnebrættet i et stykke tid, og skal til at købe et domæne nu. 

Men for et stykke tid siden faldt jeg over en anden side af lignende karakter, og der slog det mig at personen havde opdelt hans hjemmeside. Altså to forskellige domæner, som ikke umiddelbart havde noget med hinanden at gøre, men som var person og indenfor samme felt. 

Desuden mener jeg også at have læst, at der vil være nogle fordele forbundet med dette ifm SEO? Er det rigtigt?

Hvis der er andre der har nogle tanker med på vejen omkring det, så byd endelig ind! :)

Kasper Gregersen har arbejdet med SEO, Google Ads og Facebook Annoncering siden 2012. https://kaspergregersen.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:43

Hej, Kasper

Jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår hvad du mener.

Hvis du spørger om 2 vidt forskellige domæner med vidt forskelligt indhold gavner hinanden, så er svaret "tjaaahmm..." og hvis det er to sider relateret til hinanden indholdsmæssigt er svaret "ja, men..." :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Kasper Gregersen Skrevet kl. 22:14

Jeg skal prøve at uddybe det :)

Der er både forretningsmuligheder indenfor b2b og indenfor foredrag omkring det samme emne. Men i stedet for at tilbyde begge dele på samme side, er der lavet to seperate sider.. Eks.:

videnombusiness.dk

videnomfordrag.dk

De fungerer altså uafhængigt af hinanden , og har forskellige designs, men er i princippet den samme person. 

Kasper Gregersen har arbejdet med SEO, Google Ads og Facebook Annoncering siden 2012. https://kaspergregersen.dk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)